16.Bts reakciók 3

702 23 1
                                    

Hogyan reagálnának a Bts tagjai ha egy másik fiúval menél el valahová.

Y/N: A te neved

B/N: A fiú neve akivel mész

Jungkook

-Kookie!!-lépek be a nappaliba ahol Jungkook ül a kanapén.

-Ha bármit is szeretnél akkor ragd ide azt a formás segged az ölembe.-paskolja meg a combjait, mire én kétség nélkül az ölébe ülök.-na mondjad mit szeretnél.-elkezdi maszírozni a popsimat ami egyből szóvá is teszek:

-Egy: Ne simogasd a seggem mert felfogok izgulni...-mondanám tovább de közbe vág.

-Ajh baba az a célom.-ejt felém egy perverz mosolyt amin nekem is elkel mosolyodnom.

-Jó mindegy, szoval elmennék B/N-el/al moziba.-mosolygok rá mire neki leolvad a mosoly az arcárol.

-Biztos hogy nem, felejsd is el!!

-Én ezt nem kérdeztem hanem mondtam. Jungkook figyelj...

-Nem!! Nem nyitok erről vitát!!

-De Kookie...-Jungkook a kanapéra dönt ő pedig felém tornyosul.

-Nem mész sehová világos!?-kopognak az ajtón mire Jungkook oda néz aztán mindent tudóan rám néz.-miért nem kérdeztél meg hogy ide e jöhet??

-Talán azért mert tudtam hogy nemet fogsz mondani. Szoval kérlek szálj le rólam és hagy menjek ajtót nyitni.-probálom lelökni magamról de ő magától leszál rólam és az ajtó felé megy. Hallom hogy kinyitja az ajtót ezért gyorsan oda futok hogy ha esetleg megakarná verni B/N-t akkor megtudjam álítani.

-Szia B/N-köszönök neki mire B/N feltűnően végig mér, félve ránézek Jungkookra aki idegesen nézi B/Nt. Most azt mondanám hogy most jön az a rész hogy Jungkook leüti B/N-t. De nem!!!

-Bocs de Y/N nem tud elmeni veled mert, lebetegedett és nem akarjuk hogy elkabd.-mondja Jungkook mintha ez tényleg igaz lenne.

-Nem úgy tűnik mintha beteg lenne.-néz rám B/N és elmosolyodik.

-Ne kötöszködj. Menj haza már késöre jár.-ezzel Jungkook becsapta az ajtót és rámnézett.-na most megtanulod hogy nem kavarsz más pasikkal.-felkapot és felvitt a szóbánkba ott pedig rádobott az ágyra.

És tudjuk mi történt😏  



•Bts Games• {✓}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora