Hogyan reagálnának a Bts tagjai ha egy másik fiúval menél el valahová.
Y/N: A te neved
B/N: A fiú neve akivel történik
Hoseok/J-Hope
Haza értem az iskolából, és le sem vettem a sexy ruhámat-ami igazából csak az iskolai egyenruha-vágódtam be simán az ágyba.
Elővettem telefonom és megnéztem hogy van-e értesítésem. És lám volt, nem is egy.
Hoseok üzenetett küldött
Hobi
Hamarosan ott vagyok.
Baba
Már várlak!!
B/N üzenetett küldött
B/N
Hali Bogyó!
Bogyó
Haliiii!!
Bogyó
Mizus?? Amúgy ma jön át Hoseok.
B/N
Semmi sincs. Csak vigyáz nehogy beakassza neked.
Bogyó
De bolond vagy. Na most jött meg!!
Letettem a telefont és vártam hogy bejöjön a szobába Hobi. Mikor halottam hogy mindjár felér ,akkor gyorsan felkaptam a telefont. Folytattam a beszélgetést B/N-el/al, mikor is megéreztem hogy az ágyam mögöttem besúlyed-tudom hogy te vagy Hobi.
-Micsinálsz baba??-suttogja a fülembe Hoseok olyan erotikusan hogy kiráz a hideg.
-V..vártalak téged és beszélgetek.-mutatom a telefont, de semmiképp sem mutatom meg hogy mit beszélgetek B/N-el/al. Még az kéne hogy Hoseok élveze azt hogy ő a témánk.
B/N
Na mivan már nem is írsz?? Jaa!! Tudom én mi van.
Bogyó
Na mi észkombány??
B/N
Beakasztotta mi??
Hoseok közelebb mászott hozzám, és átkarólta a derekam.
-Kivel beszélsz??
-csak B/N-el/al.-ránézek és nem a legszebb tekintetével nézi a telefonomat. Az említett tárgyat kikapta a kezemből és elkezdett pötyögni valamit.-mitcsinálsz Hobi??
-Csak írok neki.
-De ne csúnyát oké??-kérem meg szépen, de kicsit sem figyel tündéri mosolyomra.
-Nyugi csak köszöntem neki.-vissza adta a telefonom, én pedig röktön megnéztem hogy mit beszélgettek egymással. De arra nem számítottam amit ott olvastam.....
Bogyó
Ja mingyárt beakasztom neki,szoval jobb ha lekopsz.
B.N
Oh hali Hoseok. Jolvan csak kérlek kíméld meg szegény leányt.
Bogyó
Na csá B/N. Hadj minket dugni.
Ránéztem Hobira aki egy ördögi mosolyt küldött vissza.
-JUNG HOSEOK!!
KAMU SEDANG MEMBACA
•Bts Games• {✓}
Cerita Pendek~•~ Ha erre felé tévedtél akkor minden féle hülyeséget olvashatsz. Felnőtt tartalom és csúnya beszéd elő fordulhat.