Hogyan reagálnának a Bts tagjai ha egy másik fiúval menél el valahová.
Y/N: A te neved
B/N: A fiú neve akivel mész
Jimin
Ma elmegyek B/N-vel/val bulizni. A jó az hogy Jimin most nem féltékenykedet így simán elengedett-na nem mintha nem mentem volna el ha nem engedne el-mivel buliba megyünk ezért felvettem egy egyszerű, de mégis dögös ruhát.
B/N már itt van és rám vár. Nézi a tvt Jiminel. Beáltam eléjük, mire mindketten rám emelték tekintetüket.
-Mehetünk??-néz rám B/N.
-Persze, szia Chim.-adtam Jiminek egy csókot, és mentünk is.
Megjötünk a szorakozó helyre és már 10 perce itt vagyünk és örülten jó a hangulat. Éppen táncolok B/N-el mikor meglátom....Jimint?? Nem ő otthon van.
-Figyelj B/N.
-Tessék Y/N.-nem áltünk le a táncal hogy ne legyen túl feltünő hogy nézünk valakit.
-Szerintem az ott Jimin.-nézek az említett felé.
-Nem hiszem. Nyugi nem ő az, és ha ő is lenne nincs mitől félni nem csinálünk olyat amit nem kéne.-megnyugtatott B/N, ami nagyon jól eset. Még vagy 20 percig éreztem magamon a tekintetét "Jiminek". Megelégelve ezt oda mentem, és igen Jimin volt az. Nem bújkált meg semmi, csak nézett minket.
-Mitcsinálsz itt??-kérdezem tőle ingerülten.
-Figyelem hogy ne csináljon veled semmit.-teljes nyugotságal mondja ki válaszát.
-Miért kell ezt csinálnod mindig?? Soha sem tudok nélküled egy kicsit is bulizni a barátaimal. Nem bízol benem?? Nem csalnálak meg.
-Megbízok bened csak..kibaszottul féltékeny vagyok arra a gyerekre.
-Chim ne legyél féltékeny. Téged sokal jobban szeretlek mindenki másnál. És amugy is te vagy a palim nem pedig ő. Szoval jó pasi ként most haza tolod a segged és hagysz bulizni a barátaimal.-addtam neki egy puszit, és kikisértem.
-Semmi sex világos??-nézrám komoly arcal amin én csak kuncogok.
-Jolvan Chim.
KAMU SEDANG MEMBACA
•Bts Games• {✓}
Cerita Pendek~•~ Ha erre felé tévedtél akkor minden féle hülyeséget olvashatsz. Felnőtt tartalom és csúnya beszéd elő fordulhat.