Day 7
Hri ni aku suruh Joon oppa yg hantar. Biar la si Han tu. Spe sruh tumpahkan dkt bju aku semalam. Taktau knoa tetiba emo. Ah lantakla.
Aku berjalan sehingga ke kelas. Nasib baik sempat. Kalau tak Lama dh berdiri dkt luar.
"Weh ade org nak jumpa kau dkt tandas" kata Umji. Dia classmate aku.
"Nuguji?" soalku.
"Taktau, kau pergi jela" aku terus meninggalkan kelas tersebut dan pergi ke tandas. Ape duh berjumpa dkt tandas. Aku dngn cepat melangkah ke dalam tandas.
Aikk takde org pun. Tiba tiba pintu tandas tertutup. Aku memandang ke belakang and guess what dia Lee Long Kang.
Penat la aku ngn sekor ni duhh. Kalau nak ckp tu slow talk la boleh je kan. Ni tak main kasar. Kau belum thu lgi perangai sebenar aku mcm mana. Tpi aku tknak tnjuk.
"Kau nak ape lgi?" soalku tidak puas hati.
"Kau memang cari mati dngn aku kim Chaemin" katanya lalu mendekati aku. Kaki ku melangkah semakin ke belakang.
"APE LGI KAU NAK DRI AKU" jeritku dngn amarah.
"Kau memang degil kan. Kau memang nak mati kan. Takpe aku boleh je bunuh kau skrng" katanya smbil tersenyum sinis. Dia mendekatiku. Semakin dkt Dan akhirnya akh bersandar di dinding. Alah bodohnye dinding wujud.
Dia tersenyum sinis lau mencekikku.
"K-kau nak b-buat a-a-apa ni" kataku tergagap gagap kerana dicekik olenya.
"Aku nak kau mati" ktanya.
Aku menendang perutnya dan tngnya terlepas dri leherku. Aku terbatuk batuk smbil memegang leherku. Perit rsanya. Tanpa ku sedar, dia lebih pantas menendang badan ku. Perut aku ditumbuk. Aku diangkat oleh dua org kwn nya.
"Kau nak degil lgi?" soalnya. Aku tidak menjawab.
"Jwblah bodoh" katanga smbil memukul kepalaku. Sakitnga hnya Tuhan yg tau.
"Lepaskan" katanya. Aku terduduk kerana terlalu lemah. Aku tidak mempunyai tenaga lgi untuk membalas nya.
"Dh tau tu lembik nak jugak lawan org huh dasar tak sedar diri HAHAHAHAHAHA" kwn kwn nya turut ikut mengetawakan aku.
"Jdi lpsni jngn nak cuba cuba dkt dngn Han aku lgi, kalau aku dpt tahu siap kau aku kerjakan" katanya lalu menolak kepala ku ke dinding dngn kuat lalu berlalu pergi bersaka kwnnya.
Aku memegang kepalaku yg terasa sakit. Kepalaku pening. Aku melihat cecair ditanagnku dan ianya darah dri kepala. Kepalaku berpinar pinar, penglihatan ku juga kabur dan selepas itu aku tak nmpk apa apa lgi.
Skip
Aku membuka mataku dngn perlahan. Tiba tiba sakit di kepalaku mula menyerang. Seseorang memasuki ke dalam wad aku.
"Yah Chae kau oke ke? Knpa ni sakit lgi ke?" soalnya. Kau tak nmpk ke aku tngh skit ni. Yg kau pergi tnya lgi buat apa.
Dia memberi ubat serta air kpda ku. Lama kelamaan rsa sakit itu hilang.
"Han knpa aku ada kt sini" mcm bodoh soalan aku.
"Tdi masa dkt sklh Umji kata yg dia nmpk kau pengsan dngn kepala kau berdarah dkt dlm tandas" kata Han.
Jap aku rsa aku ingt. Bnda yg terakhir aku ingt Long Kang tolak kpala aku kuat dkt dinding. Fuh nasib tak hilang ingatan lgi.
Seseorang memegang tngn ku dan membuatkan aku kembali ke realiti. Aku melihat Han yg sedang memegang tngn ku smbil tersenyum manis.
"Nape senyum senyum, tumbuk kang" kataku smbil membuat tngn seperti menumbuk. ( mian la aku taktau mcm mne nak explain ;-; )
"Ehh tngn kecil ade hti nak tumbuk org" kata Han mengusik aku. K.
"Eish dia ni dhla malas nak lyn lebih baik tidur" kataku lalu menarik selimut smpai ke dada.
"Tidur la sweet dream sayang" kata Han lalu mencium dahi ku.
+++
Annyeong. Mian la, saya tak pndai nak buat part tumbuk tumbuk tu :( tkpe la asal jdi. Jngn lupa votement <33
YOU ARE READING
[C] | Dare - HJS
Short Story"Jom main truth or dare" Hanya disebabkan oleh permainan truth or dare mereka menjdi semakin rapat daripada sebelum ini. Start : 8 ogos 2020 End : 6 januari 2021 •Highest ranking #1 - yangjeongin #1 - leeyongbok