Five

280 37 105
                                    

Benim asıl olayım girişe not yazmak abi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benim asıl olayım girişe not yazmak abi... Olumlu geri dönüşler almak mutlu ediyor teşekkürler ehehe 😌 bu arada ucundan profilime bakmanızı önerim, haftaya görüşürüz, seviyorum siziii 🤗💜🥺

Hyunjin's Pov

"Beyefendi kaç kez diyeceğim acaba? Adım Hwang Hyunjin, Hyunbin değil! Onun kim olduğunu bile bilmiyorum."

Sırtım bir kez daha duvara çarptığında orada kocaman bir morluğun oluşacağına emin oldum.

"Yani kız arkadaşıma asılan sen değilsin öyle mi diyorsun?"

Tükürükleri yüzüme çarptığında iğrentiyle yüzümü buruşturup tekrar adama açıklamaya çalıştım.

"Alnıma illa kocaman 'Ben gayim lan' yazıp bulutlu gökkuşağı kostümü giymemi falan mı istiyorsunuz siz anlamak için?"

Bu sefer onun yüzü tiksinti ile buruştu.

"Bu daha da iğrenç amına koyayım, siktiğimin ibnesi seni."

Önce yüzüme sonra ise karın boşluğuma yediğim yumruk sayesinde yere yığılıp kaldığımda  şerefsiz bana son kez tekmede atıp ardına bakmadan arka sokaktan çıktı.

Olduğum yerde 3-4 dakika kıvrandıktan sonra zorda olsa oturarak sırtımı duvara yasladım - ki bunu yapar yapmaz sırtımda çok feci acımıştı.

"Ya ben böyle işin.."

Neredeyse ağladı ağlayacak bir moda girerken cebimden güçlükle telefonumu çıkardım. Parmağım sadece onbeş dakika önce marketten bir şey lazım olup olmadığını sormak için aradığım Taehyung abimin adına giderken durdum ve düşünmeden Felix'in numarasını aradım. Zaten çok çalmadan hemen açmıştı o da.

"Alo Felix?"

Hattın ucundan neşeli bir şekilde konuştu.

"Hyunjin, nasılsın?"

Konuşmak için ağzımı araladığımda muhtemelen patlayan dudağımdan dolayı canım acıdı ve elimde olmadan kısıkça inledim.

"Pekte iyi olduğum söylenemez.. Heather'ın arka sokağına gelebilir misin?"

Sesi hemen endişeli bir tona büründü.

"Sorun ne, iyi misin?"

Birden endişe etmemesi için tane tane konuşmaya çalıştım.

"Çokta endişe etme ama dayak yedim. Abimleri arayacaktım ama muhtemelen boktan bir sebeple bir homofobikten dayak yediğimi duysalar önce onun sonra benim ağzıma sıçarlar. Bu yüzden lütfen gelip beni al."

We Can't Be Friends // Hyunlix [Durduruldu]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin