0.4

1.2K 47 47
                                    


Elini es geçmişti bu sefer Atsumu. Dokunmak istediği şekiller çok farklıydı çünkü. Olabilecek en derin noktalarda. Ama bugün o üstteydi, yani o iş biraz ertelenecekti.

Bu nedenle ikinci derin noktasına ilerledi. Yavaşça ve göz temasını kesmeden aşağıya indi ve eliyle oynamasının eseri olarak çoktan yükselmiş olan, kardeşinin penisinin ucuna ağzını dayadı.

Ağır ağır soktu ağzına, acele etmeden, canını yakmadan. Boğazından aşağıya inmesi onu durdurmamıştı, bu sefer kendisini incitmemek adına biraz daha yavaşladı ve en dibine kadar aldığı penisi biraz daha hızlı bir şekilde ağzından dışarıya aldı.

Arada bunu yaparlardı. Yatmasalar bile, bazen dokunurlardı birbirine. Yetmeyeceğini bilselerde, en azından dayanılmazlığı az da olsa engelleyebiliyorlardı.

Bazen en olmadık zamanlarda, en olmadık yerlerde gelirdi Atsumu kardeşinin kucağına. Çoktan kendi göğsünü ona sunmuş, dokunulmaya aç bir şekilde gelirdi karşısına Osamu'nun.

Bazen ise Osamu dayanamazdı ve küçük şeyler ona yeterli gelmiyordu. Kucağına oturur, yeterince sertleştirip içine alabileceği, kendi istediği şekle getirene kadar onu tahrik eder, sonrasında en derin noktasına indirirdi.

Yer veya zaman onun için daha da gereksiz kavramlardı. Okul, ev, bazen staj yerleri bile onlara engel olmazdı ve Osamu isterse, Atsumu onu çevirmezdi.

Bazen zor durumlardan sıyırmak için, yakalanmamak için basit bir fellatio ile onu, sadece o anlık, geçiştirirdi. Sonrasında ise yeterince tahrik olmuş Atsumu'yu kimse tutamazdı. Osamu için ikisi de uygundu, ikizinin fellatioları kesinlikle en iyisiydi.

Hala ağzındaki, kardeşliğinin erkekliği ile dans eden Atsumu, bu sefer tamamen ağzından çıkarmış ve ucuna bir öpücük kondurmanın ardından doğrulmuştu yeniden.

Artık kendi kendine kudurması yeterdi Osamu'nun, sabrı gerçekten taşmış, kardeşi onunla resmen oynamıştı.

Zor da olsa yerinden doğrulması ile hala iç çamaşırını çıkaran Atsumu boş bulunmuş, kardeşinin güçlü kolları tarafından itilerek sırtını yatakta bulmuştu. Osamu'nun yüzündeki siniri fark eden Atsumu ise, kesinlikle alacağı zevkin artışının farkındaydı.

Osamu kardeşinin üzerine oturmuş, kendi üzerindeki süveteri çıkarıp altındaki gömleğin düğmelerini çözmeye başlamıştı. Kendilerini kirleten bu kıyafetlerden hoşlanmazdı. Kıyafetlerin sakladığı asıl güzellik aşağıdaydı çünkü, onun istediği, deli olduğu asıl güzellik.

Gömleğinden de kurtulmasının ardından yerinden kalmış ve emekleme pozisyonuna geçerek kardeşinin tamamen üzerini kaplamıştı.

Üç parmağını Atsumu'nun ağzına vererek onları ıslatmasını beklemişti. Bunun için bekliyormuşçasına duran Atsumu ise, ağzına giren parmakları eli ile kavramış ve büyük bir açlıkla emmeye başlamıştı.

Osamu olduğu yerde kıvranırken daha fazla dayanamayacağını bildiği için parmaklarını kendi iradesi ile kardeşinin ağzından çekmiş, kendi arkasına doğru yönlendirmişti. Yeterince ıslak ve kaygan olsa da, uzun zamandır dokunulmadığı için biraz açılması gereken deliğine sırayla ama aralıksız soktuğu üç parmağı ile kasılmış ve seslice inlemişti.

Onu izleyen Atsumu'nun durumu ise... gerçekten pek iyi değildi. Osamu'nun orada kendi kendine eğlenmesini izlemek haksızlıktı. Ama kendisi de yapmıştı daha önce ve böyle konularda hiçbir şeyi unutmayan ikizinin intikam aldığını biliyordu. Haklı olduğu içinse ses çıkarmaya hakkı yoktu.

Osamu kendi kendine kudurduğu, ve kardeşini de kurdurttuğu, eğlencesine son verirken yüzüne, olabilecek en arsız gülümsemesini koymuştu. Atsumu'nun en sevdiğini yani.

my dear self || atsuosaWhere stories live. Discover now