25 Eylül 1956
Deney laboratuarının en korkunç odasından gelen yüksek sesli çığlıklar, jungkook'un hücresinde titremesine neden oldu.Yüzünü, korumak için dizlerine sarılan kollarına gömmek, onu alıp o yere soktuklarından beri o gece ya da başka bir gece kendisine veremediği bir şeydi karanlık hücre.
Zavallı çocuğun çığlıklarını dinlemeyi bırakmak için kafasının içinde dua edip yalvararak gözlerini kapattı: ama yapamadı.İleri geri sallanıyordu, karanlık koridordan yankılanan her çığlıkla vücudunun her yerini alan korku.
"Hayır!" çocuk tekrar çığlık attı ve jungkook dişlerini sıkarak o gence muhtemelen ne yaptıklarını hayal etmeyi bırakmaya çalıştı.
"Hepimizi öldürecekler." Ho Seok Jungkook'un karşısındaki hücresinden fısıldadı.
Jungkook başını çıkarıp ona baktı.Ho seok'un siyah gözleri korkmuştu, alt dudağı titriyordu ve duvara yaslanmış, başı soğuk parmaklıklara yaslanmıştı.
"Ona ne yapıyorlar?" Jungkook sordu, sesi çatladı,
Ho seok ona baktı. soruya cevap vermesi gerekip gerekmediğinden emin değildi. Ho seok, jungkook'dan 2 yıl önce oradaydı ve ne olduğunu zaten biliyordu. Jungkook ise oraya 4 ay önce geldi. ve hala deneyimi yoktu
ama her gün o odaya iradeleri olmadan giren daha çok genç erkek görüyordu, çığlıkları her gece onu rahatsız ediyordu."Hepimizi öldürecekler." Ho seok tekrarladı ve karşısındaki duvara baktı.
"Neden? Ne yaptık?" Jungkook titrek bir sesle sordu ama Ho seok cevap veremeden laboratuvarın kapısı açıldı ve salona daha fazla ışık getirdi.
Jungkook duvara yaklaştı, kolları dizlerinin etrafında gerildi.
Bilim adamı laboratuvardan çıktı ve karanlık gözleri, çoğunun artık boş olduğu, ancak yakında yeni kurbanlarla doldurulacağı tüm hücreleri taradı; yeni genç yetim çocuklar.
Gözleri jungkook'unhücresine kondu ve dondu. Jungkook kalbinin göğsünde daha hızlı attığını, avuçlarının terlediğini hissedebiliyordu. Gergin ve korkmuştu, ne olacağını bilmiyordu.
"193'ü al." bilim adamı hücreye doğru başını salladı ve jungkook dondu.
Hücre 193, Jungkook'un hücresiydi ve bilim adamı size işaret ederse, deney odasına gideceğiniz anlamına geliyordu.hiç kimsenin çıkmadığı yer. Çok kaslı bir vücuda sahip bir adam hücresine doğru yürüyüp kilidini açtığında jungkook'ub gözleri sulanıyordu, yüzü kötü bir sırıtışla kaplıydı.
"Hayır lütfen!" Adam kollarını tutup onu ayağa kaldırdığında jungkook bağırdı.
Jungkook'un kollarının etrafındaki kavrama o kadar sıkıydı ki, acıyı durdurmak için dişlerini sıktı ama hiçbir şey işe yaramadı. Jungkook, adamın sıkı kavramasından kendini kurtarmaya çalışıyordu.
"Lütfen! Ben hiçbir şey yapmadım!" yalvardı, soğuk yanaklarından gözyaşları süzüldü.
Umutsuzca ho seok'a baktı ve yardım istedi. Ho seok ona, Jungkook'un kalbini kıran acılı bir bakış attı. Ho seok'un hiçbir şey yapamayacağını biliyordu, kimse yapamazdı. O odaya gitmek zorunda kaldı.
Adam jungkook'u odaya doğru sürükledi, attığı her adımda kolu kollarının etrafında sıkıştı. Jungkook birkaç adım geri atmaya çalışıyordu, sadece adamın güçlü kolları tarafından ileri itilmek için.
"Jungkook!" Ho seok, sesi endişeli bir şekilde bağırdı.
Jungkook, Ho seok'un durduğu hücresine bakmak için omzundan hızlı bir bakış attı. Ho seok'un parmakları parmaklıkların etrafına dolanmıştı, yüzü acı ve genç çocuk için endişe gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHKÂR (Jeon Jungkook)
Fanfiction* 'Ben bir canavarım!' diye bağırdı yüzüme, damarları boynundan fırladı Gözyaşlarımı tutmaya çalıştım ama bunca aydır başarısız oldum ve kızgınlık vücudumun titremesine neden oldu, kalbim göğsümde çok gürültülü çarpıyordu! kanımın damarlarımda kayn...