Karanlık.
Kalbimin tekrar attığını hissettiğimde görebildiğim tek şey buydu. Ciğerlerim ağrıyordu ve gözlerim açıldığında nefes aldım.Etrafıma baktım ve hala ormanın içinde, ormanın derinliklerinde bir yerde yalnız olduğumu görünce gözlerim büyüdü.
Ellerim bıçaklandığım noktaya hızla gitti ve acı hissetmediğimde rahat bir nefes aldım. Kaşlarımı şaşkınlıkla çattın ve kanla lekeli karnıma baktım Yara olmadığını veya en azından bir çürük olmadığını görünce çenem yere dokundu. Sadece kuru kandı, ama en ufak bir kesik bile cildimde bir kanıt değildi.
Nasıl? Düşündüm. Bu gerçek hayatta olamaz, değil mi? Bir anlığına her şeyin bir rüya olduğunu düşündüm ama onu ağaçların arasından bana doğru yürürken gördüğümde bu düşünce çabucak akıp gitti.
Koyu gözleri benimkine bağlandığında kalbim göğsümde daha yüksek sesle çarptı ve yüzündeki meşhur sırıtış hızla belirdi. Bir anda önüme çıktığında bir nefes aldım.
korku vücudumu lanetledi ve tek yapabildiğim bana hiçbir şey yapmamasını dilemekti. Açığa çıkan karnıma baktı ve kalp şeklindeki dudaklarında gururlu bir gülümseme oluştu.
"İyi olduğunu görüyorum" diye mırıldandı, gözleri hâlâ midemdeydi.
"N-nasıl?" Kekeledim ve arkamda uzandığım ağaca doğru eğildim.
"Kanım." basitçe cevap verdi ve korkunç kara bakışlarıyla bana baktı.
"Senin neyin?" Diye sordum şok oldum ve sonra hatırladım.
Bana kanını içirdi. Midem daha da burkuldu ve kusmam için ağzımı elimle kapattım. Kıkırdadı ve arkasına yaslandı.
Sonra ona daha yakından baktım. Başının etrafında kırmızı bir bandana vardı ve uzun çikolata kilitlerinin yüzünden düşmesini engelliyordu.Bandanayı hemen tanıdı.
"Bu Yeonjun'un" Yavaşça söyledim ve kaşını kaldırdı.
"Ne?" diye sordu ve yutkundum.
"Bu." Başını yukarı doğru salladım ve eli dokunmak için saçına gitti.
"Ah, bu mu?" sırıttı ve ben de başımı salladım, tepkisinden korktum. "Bu Dae'nindi." tersledi.
"Da-"
"Kapa çeneni!" Ben onu düzeltemeden bana bağırdı.
Rahatsızlık beni daha da etkiledi ve gözyaşları gözlerimi yakıp düşmekle tehdit ediyordu. Bana baktı ve siyah gözlerinin ardında bir acıma parıltısı gördüm ve eskisinden daha küçük ve korumasız hissetti.Öte yandan, bundan zevk alıyor gibiydi.
"Kontrolü elinde tutan sen değilsin, değil mi?" yüzüme yaklaşarak tısladı.
Yutkundum ve başımı salladım, kafamdaki minicik bir ses bana çenemi kapamamı söylüyordu . Dik durup etrafına bakarken korkmuş bir şekilde ona baktım. Bakışlarını takip ettim ve nerede olduğumuzu merak ettim. Bana baktı ve sırıttı.
"Artık yürüyebildiğine göre, ayağa kalk." dedi ve ben onun dediğini yavaşça yaptım.
Bir şekilde başını salladı ve ben de arkamdan onu takip ederek yürümeye başladım.Bir kayaya takıldım ve neredeyse düştüm ama dengemi buldum bu onu kıkırdattı. Gözlerimi devirdim ve tanınabilir bir şey bulmaya çalışarak önüme baktım.
Belki arkadaşlarımla böyle geldik ama hiçbir şey tanıdık gelmedi. İçimden bir hayal kırıklığı dalgası geçti ve kaşlarımı çattım.
Bir ağacın dalını itip yanından geçtim, ama arkamdaki dalı bıraktığımda adama çarptığını duydum ve omurgamdan aşağı bir ürperti geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHKÂR (Jeon Jungkook)
Fanfic* 'Ben bir canavarım!' diye bağırdı yüzüme, damarları boynundan fırladı Gözyaşlarımı tutmaya çalıştım ama bunca aydır başarısız oldum ve kızgınlık vücudumun titremesine neden oldu, kalbim göğsümde çok gürültülü çarpıyordu! kanımın damarlarımda kayn...