BÖLÜM 5

161 6 2
                                    

Solumdan gelen çatırtı sesi, parmaklarımla oynayarak zıplamama ve bacaklarımı göğsüme getirmeme neden oldu. Kaybolduğu yöne ne kadar zamandır baktığımı, geri gelmesini beklediğimi bilmiyordum ama geç olduğunu biliyordum.

Ay zaten başımın üzerinde parlıyordu ve her şey çok sessiz ve karanlık görünüyordu. Yalnız olduğumdan korktum ve birkaç saniye kaçmam gerektiğini düşündüm ama yapmadım.

Kafamın içinde bir şey yapmamamı söyledi. O aptal sesin neden burada kalmamı ve onun görünmesini beklememi söylediğini bilmiyorum çünkü tam anlamıyla bir psikopat katilin gelmesini bekliyordum.

Çıtırtı sesi tekrar zıplamamı ve kollarımı bacaklarıma dolamamı sağladı, vücudum korku yüzünden titriyordu.Onun siyah figürünün karanlıktan çıktığını, saçlarının soğuk esinti yüzünden hareket ettiğini görünce rahat bir nefes aldım.

İçimde büyüyen korku ve endişeyle onun yaklaşmasını izledim. Sonunda yaklaştı ve keskin yüz hatlarının ışığa çıktığını gördüm.Yorgunmuş gibi gözleri yarı kapalıydı. Dün gece yattığı aynı ağaca doğru yürürken tek kelime etmedi ve oturdu.

Bana hızlıca bir bakış attığında ve sonra nehre geri döndüğünde karnımın döndüğünü hissettim. Dudaklarını sıkı bir şekilde bastırdı ve koltuğunda kaydı.

"Ne kadardır bekliyorsun?" sessizliği bozdu ve ona bakmak için başım yukarı doğru kırıldı.

"B. Bilmiyorum .." Yüzümde kaşlarını çatarak itiraf ettim.

"Kaçmadın." düz bir şekilde dedi ve kaşlarımı kırdım.

"Yapamayacağımı biliyordum." Sessizce dedim ve gözlerini kıstı, bana konsantrasyonla baktı.

"Görüyorum korkuyorsun." diye mırıldandı ve dudaklarımdan küçük bir hışırtı çıktı.

"Nasıl yapamam?" Aşağı bakarak kendi kendime mırıldandım.

"Yapmalısın. Yapmalısın." havalı bir şekilde dedi.

"Ya yapmazsam?" Ona baktım ve şaşkınlıkla kaşları kalktı.

"Bana karşı mı konuşuyorsun?" gıcırdayan dişlerin arasından sordu, içimden bir korku dalgası akıttı.

"H-hayır." Kekeledim. "Sadece merak ediyorum."

"Yapma, çünkü kızabilirim." tersledi.

"Ne zaman kızacaksın?" Kafam karıştı sordum.

"Ne zaman sessiz olacaksın?" o tısladı, omurgamdan aşağı ürperti gönderdi.

"Afedersiniz." Alt dudağımı ısırdım.

"Sadece uyumaya git." elini oynatarak talep etti.

Uyuyamayacağımı bilmeme rağmen başımı salladım. Son 2 gündür hiç uyudum mu bilmiyorum. Yanıma döndüm ve gözlerimi kapattım, sırtım hareket ediyor, böylece rahat bir pozisyon buldum.

Hareket ettiğini duymadım ve bu beni bir şekilde korkuttu ama bunu düşünmeyi bırakmaya çalıştım çünkü kirpiklerimi öncekinden daha havasız bıraktım ve sonunda uykuya daldım.

Bu sefer yüzüme su sıçratmadı. Hayır. Beni uyandırmak için tek kelime bile etmedi. Görüntüyü daha net hale getirmek için birkaç kez göz kırptım ve sonunda gözlerimi açtım, onun absürtlüğünü içine aldım.

Beni test mi ediyordu? Kaçıp kaçamayacağımı görmek istedi mi?

Solumdan ağaçların arasından, güçlü, mürekkepli kollarında yakacak odun taşıyarak göründüğünde düşüncelerim çabucak bir kenara atıldı.

 GÜNAHKÂR (Jeon Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin