Susmuştum, tüm vücudum ayağa kalkıp koşmamı istiyordu ama yapamadım. Yapamadım Tam önümdeydi, elleri Sun yeon'un kanıyla kaplıydı.
Yanıma diz çöktü ve ellerini karnıma koydu. Bir nefes aldım ve sırıttı, elleri göğsümde yukarı aşağı hareket ederek beni kanla kapladı.
Çığlık attım ve ellerini çekmeye çalıştım. Kırmızı sıvının berbat kokusu burun deliklerimi doldurdu ve tekrar kusmak istedim ama yapamadım.Ben ağlarken ve onu durdurması için yalvarırken güldü. Elleri boğazımı sardı ve cildimin kandan ıslandığını, vücudumun şimdi onun elinin altında titrediğini hissettim.
Ellerinden biri çene çizgimi ve yanağımı kaldırırken yine güldü. Daha çok ağladım ve hıçkırarak ona yalvardım ama durmadı. En iyi arkadaşımın kanıyla tüm yüzümü kapattı ve ben Kalbimin düğümlere dönüşen midemden aşağı düştüğünü hissettim.
"Lütfen, lütfen dur." Ağlayarak yalvardım, başım sürekli titriyordu.
"Benden durmamı isteme!" gözlerimi kapatmam gerektiğini yüzüme haykırdı.
"Lütfen, benden ne istersen yapacağım. Lütfen!" Çığlık attım ve ellerini çekti.
"Tabii ki yapacaksın." sakince konuştu.
Gözlerimi açtım ve kana bulanmış giysilerime baktım. Yine öksürmeye başladım, kalbim göğsümün içinde titriyordu. Kendimi hasta ve acı hissettim. Ve o sırıtıyordu, tam önümde.
"Sen kimsin sen?" Diye sordum sesim zayıftı.
"Seni öldürecek olan benim." dedi ve kulağıma doğru eğildi, saçları gözlerime düştü.
"Ve acı verici olacak." Vücudumdan aşağı ürperten titreyen sesiyle fısıldadı.
Titriyordum ve sesimi kaybettim. Ne söyleyeceğimi ya da ona nasıl yalvaracağımı bilmiyordum. Acımasız ve kalpsizdi.
"Neden niçin?" Ağladım ve bana bakmak için uzaklaştı.
"Çünkü ben böyleyim." ifadesiz bir yüzle cevap verdi ve ayağa kalktı.
Yüzünün yarısı karanlıkta gizlenmişti ve diğer yarısı şenlik ateşi tarafından görülebiliyordu. İblis gibi görünüyordu, korkunç bir yaratık.
"Nesin sen?" Gözlerim onun siyah olanlarına yapışırken kaşlarımı şaşkınlıkla çattı.
"Asla anlayamayacaksın." başını salladı ve ayağa kalktı.
Yüksek sesle yutkundum ve boynumun ağrıdığını hissettim. Hastalanacaktım, olduğumu biliyordum. Özellikle cildime yapışan tüm kanla.
"Şimdi, çadırına geri dönmeni ve orada kalmanı istiyorum." o benim çadırda doğru başını sallayarak talep etti.
Yavaşça başımı salladım ve ayağa kalkmaya çalıştım ama dengemi kaybettim ve tekrar yere düştüm. Bana dikkatle bakıyordu ama siyah gözlerinin ardındaki eğlencenin ipuçlarını görebiliyordum. Tekrar denedim ve canımı yakan ayaklarımın üzerinde durdum.
Çadırıma doğru yavaşça yürürken gözlerinin sırtımı yaktığını, gözlerimin Sun yeon'un açık kafatasına sabitlendiğini ve kanın aktığını hissedebiliyordum. Her şeyi içimde tutmak ve bir daha kusmamak için dudaklarıma sıkı bir şekilde bastırdım. Sun yeon'un hâlâ yüzümdeki kanı ve giysileri düşüncesi beni hasta etti.
Çadırımı açtım ve ayakkabılarımı tekmeledim. Hareketime kıkırdadığını duydum ama tamamen kirli olmama rağmen,Yine de çadırıma pislik getirmek istemedim. Ama yaptı. Çadırımın çizmelerinden toprak izleri vardı ve kaşlarımı çattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHKÂR (Jeon Jungkook)
Fanfiction* 'Ben bir canavarım!' diye bağırdı yüzüme, damarları boynundan fırladı Gözyaşlarımı tutmaya çalıştım ama bunca aydır başarısız oldum ve kızgınlık vücudumun titremesine neden oldu, kalbim göğsümde çok gürültülü çarpıyordu! kanımın damarlarımda kayn...