BÖLÜM 7

120 5 0
                                    

"Uyan." Birinin botunu bacağıma bastırdığını hissettim.

"Ne." Yavaşça gözlerimi açarak sessizce dedim.

"Şu anda ayağa kalkmazsan, seni öldürmem gerekecek." o uyardı ve sonra beni hemen korkuttu.Sabah uyanmak ve siyah gözlere bakmak şimdiye kadarki en kötü şey. Uyandığınız ve sevdiğiniz kişinin muhteşem göz rengine baktığınız o güzel günler gibi bir şey değil.Hayır. Şeytana bakıyor gibiydim, bana gülümsüyordu, sessizce ruhuma işkence edeceğini söylüyordu.

Ayağa kalktım ve bana verdiği uyarıdan sonra hala uykulu gözlerimi ovuşturdum. Sırıttı ve kafamı karıştırarak nehre doğru yürüdü.

Şaşırtıcı bir şekilde, ellerini arkasından kaldırdı ve tişörtünü yukarı çekerek kaslı vücudunu ortaya çıkardı. Tişörtü başından çıkardı ve havaya fırlattı.tişörtü sanki oraya gitmiş gibi bir dalın üzerine şaşırtıcı bir şekilde asılı kaldı.

O an nasıl hissettiğimi, çıplak sırtına bakarken ve saçlarını karıştırırken kollarında gerilen kaslarını tarif edemedim. Midem düğümlendi ve kalbim göğsümün içine düştü.

Aniden başını çevirdi ve omzundan bana bir bakış attı, bakarken yakalanırsam hemen kızardı. Başımı çevirip utanç içinde alt dudağımı ısırdım, yanaklarım yanıyordu.

"Suya girmeyecek misin?" açıkça sordu.

"N-ne?" Kekeledim ve ona baktım, hala kızarıyordum.

"Beni duydun." sert bakışlarıyla tersledi.

Başımı sallayıp nehre doğru yürürken kotunu çözüp aşağı çekerken çıplak gövdesine bakmamaya çalıştım.kalbim kaburgalarımda daha yüksek sesle çarpıyor. Gergin bir şekilde yanağımı çiğniyordum, gözlerim önüme yapıştı ama zihnim vücudunda sıkıştı.

Nehre baktım ve bunun o kadar acele etmediğini, bu yüzden daha güvenli olduğunu söyleyebilirim.Suya  sıçrayan bir şey duyduğumda ve kafam atladığı yöne doğru kırıldığında küçük bir çığlık attım.

Kafası sudan çıktı ve havada hareket eden saçını salladı. Bir an güzelliğine hayran kaldım çünkü güzelliği vardı.Dövmeli çıplak gövdesi dikkatimi çekti, su damlacıkları karnından aşağı yuvarlanırken  dövmesi çarpıcıydı.

Söylemeliyim ki, alnına yapışmış ıslak uzun saçları, kaslarının görünmesi onu her kız için mükemmel kılıyor.Onu ne mahvetti bilmiyorum. bana bakan, ona nasıl bir insan olduğunu gösteren ve hatırlatan siyah gözleri.

"Daha sonra kurumanı beklemeyeceğim." havalı bir şeklide dedi ve beni gerçeğe döndürmüş gibi hissettim.

Çıkarmam gerekip gerekmediğinden emin olamadan yutkundum ve giysilerime baktım. Bunu yapmaktan çok korktum. Ya beni yarı çıplak görürse, bana vurmaktan daha kötü bir şey aklına gelirse?

Bu düşünce beni ürpertti ve parmaklarının vücudumda aşağı doğru hareket ettiğini ve tüylerimi diken diken ettiğini hissettim. Vücuduma bir dizi acı gönderiyor,Her yerde beni bıçaklayan sayısız bıçak gibi. Göğsüm sıkıştı ve tiksinti hissettim. Yine yutkundum ve dudaklarıma sıkı bir şekilde bastırdım, beni rahatsız eden iğrenç düşünceyi unutmaya çalışarak

"Elbiselerini çıkarsan iyi olur." diye mırıldandı ve kalbim durdu.

Tüm vücudum dondu, gözlerim genişledi ve sesim kayboldu. Bana söylememesini dilediğim tek şey bu yine de çok yanılmışım. Bana şiddetle bakarak gözlerini kıstı ve bana meydan okuyan bir bakış attı.

"Ne? Yapmaktan korkuyor musun?" Alaycı bir sesle sordu, sözleri bana bıçak gibi çarptı.

"G-Giysilerimi giyeceğim." Mırıldandım, söyleyebildiğim tek söz.

 GÜNAHKÂR (Jeon Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin