Bu bölümü bana destek olan @Riveralatas adlı okuruma itaf ediyorum. Desteklerin için çok teşekkür ederim.
Hatırlatma;yazar'ın anlatımıyla;
P:Güneş benim kız kardeşim olur musun.Ben senin olmayan abim olurum sende benim kız kardeşim.
Ona yani kız kardeşim Asya'ya çok benziyorsun,saç rengin,göz rengin hatta bakışlarınız bile aynı kız kardeşim olur musun?G:Ben ne diyeceğimi bilmiyorum
P:Lütfen kabul et Güneş lütfen
G:Ama pars biliyorsun benim zamanım az en iyisi hiç alışmaman alışırsan beni kaybedince canın acır. Zaten arkamda yeterince insan bırakacağım bir kişi daha bırakamam arkamda yapma.
P:Güneş bırak yanında oluyum.Bir kere daha késke daha çok vakit geçirseydim pismanlığı birde sende yaşamayayım.
G:Ben...şey...ama üzülürsün
P:Eğer kabul etmezsen daha çok üzülürüm.
Güneş biraz düşündü kabul etse ne kaybedecekti ki hatta bi arkadaş bi dost bi abi kazanacaktı.
G:Peki abiP:Ne...ne kabul.ettin.mi şimdi.
G:Evet abi
Pars'ta Güneşe sarılıp kardeşim dedi.Sarılırken ne ara ayağa kalktıklarını anlamayan iki genç kalktıkları yere tekrar oturdular.
P:eee yengenle nasıl tanıştın
G:Hangi yengem? Iki tane dayım var?
P:Uffff Mayıs'dan bahsediyorum.Hani ben senin abinim ya artık oda yengen
G:Haaa. O kadar eminsin yani seni affedeceğinden.Artık seni sevmiyorsa başkasını seviyorsa.
P:NE DEMEK BAŞKASINI SEVIYOR.beni sevmiyor mu artık bu kadar mı üzdüm onu sevgisinden vazgeçirecek kadar ama isteyerek üzmedim ki onun iyiliği içindi.
Pars dokunsan ağlayacak gibi duruyordu.Güneş Pars'ın üzülmesine daha fazla dayanamayıp.G:özür dilerim.ben sadece şaka yapmak istemiştim pars seni bu kadar üzeceğini bilsem yapmazdım.Merak etme Mayıs hala seni seviyor ve sürekli sana kırılmadığını söylüyor.kızmadın değil mi?
P:Hayır kızmadım sadece bunun düşüncesi bile çok kötü o yüzden yoksa sana kızmadım kardeşim.
G:gerçekten kızmadın mı
P:gerçekten. Kırılmadığını söylüyor dedin gerçekten kırılmamış mı
G:Bilmiyorum herzaman sana kırılmadığını söylüyor nedeni sorduğumda şöyle söyledi -onun ne yasadığını bilemeyiz belki onu yaşadıkları böyle yapıyor bilmiyorum .tek bildiğim gözlerindeki acı kırıntıları -demişti.Oda görmüş senin gözünde ki acıları yani seni affeder ama yinede biz süpriz hazırlayalım olur mu?
P:Tabi ki hazırlıyacağız sonuçta onu üzdüm.Hem onu sevdiği mi söyleyeceğim ama senin yardımına ihtiyacım var yardım edersin değil mi kardeşim
G:Tabi ki abiciğim ve ben sana hep abi mi diyeceğim ya aynı yaştayız
P:Hayır arada sırada söyleye bilirsin süprizin detaylarını sonra konuşuruz hadi artık anlat nasıl tanıştınız
Güneş 'in anlatımıyla;
Derin bi nefes aldım ve anlatmaya başladım
"Oğuz'un ölümünün üstünden 6 ay gecmisti annesigil yurt dışına taşındı annemgilde taşınmak istedi fakat ben onu ve anılarımızı burda yanlız bırakamazdım gitmedim zaten annemgilde beni ikna edemeyeceklerini bildikleri için fazla üstünde durmadılar.Pek bir şey yapmıyordum hastane,sahil,ev her günüm böyle geçiyordu. Hastanede tedavi mi oluyor eve geliyorum eğer yorgun olmazsam sahile gidip denizi izliyorum sırf Oğuzumun gözlerini unutmamak için ama ben zaten unutamam ki onun güzel gözlerini.Ben o olmadan yarımım o benim diğer yarımdı" ve yine ağlıyordum ama bu sefer yanlız değildim yanımda pars vardı bana sarıldı ve tıpkı bi abi şefkati ile saçlarımı okşuyordu.P:Geçti yada geçecek demiyeceğim çünkü geçmiyecek.Ama abin her zaman yanında kardeşim.
"Bir gün yine sahile gittim denize bakarak Oğuzla beraber geçirdiğimiz zamanları düşünüp ağlıyordum.Sonra yanıma bir kız geldi kara kaşlı kara gözlü çok tatlı bir kız geldi .
-merhaba ben Mayıs peki senin adın ne
-Güneş memnun oldum
-bende memnun oldum.Güneş peki neden ağlıyorsun anlatmak istersen dinleye bilirim.
-ama çok uzun dinler misin ki
-tabi ki anlat sen ben dinlerim.
Hastalığımı,Oğuzu,Oğuz'un ölümünü her şeyi anlatım oda hiç konuşmadan beni dinledi.
-bilmiyorum hiç bu kadar çok sevilmedim fakat bende birini çok seviyorum ama ikimiz farklı dünyaların insanıyız beni sevmesini bekliyemem beklersem aptalık olur.Üzülme diyemem ama herkezin bi derdi var unutma daha kötüsünü yaşayanlarda var .
-peki senin hikayen bende seni dinleye bilirim
Sonra oda yasadıklarını anlattı seni anlatı yani o gün akşama kadar sohbet ettik gerçekten birazda olsa rahatlamıştım. O günden sonra hep beraberdik hiç ayrılmadık ailemde tanıyor Mayıs'ı ve çok seviyor tabi Mayıs'ta annemgili çok seviyor.G:işte böyle Mayısla böyle tanıştık. Kalkalım mı ?
P:Kalkalım hava kararmaya başladı .Ailen merak etmesin.
G:Tamam görüşürüz.Süprizin detaylarını telefonda konuşur sonra güzel bir mekan ayarlarız.
P:Tamam konuşuruz hadi seni eve bırakıyım tek başına gitme hava karardı sonuçta
G:Yok ben giderim
P:Sana ben bırakıcam dedim itiraz istemiyorum.
G:uff peki tamam hadi gidelim.
BÖLÜM SONU
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Bölüm nasıldı beğendiniz mi oy ve yorumlarınızı bekliyorum hepinize desteklerinizden dolayı şimdiden teşekkür ederim. Hatalarım varsa özür dilerim.Bölüm biraz gec geldi fakat o kadar yorgun hissediyordum ki bölüm yazamadım kusura bakmayın.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
"Ne kötüdür insanın aklıyla yüreği arasında çaresiz kalması. Ne kötüdür an kadar yakın,bir asır kadar uzak olması."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim (Papatya yarı texting)
Short Story0544*****: Sevmek mi sevilmek mi ? 0544*****:Bu arada sana aşık değilim sadece sana sevmeyi öğreteceğim yada en azından aşka saygı duymayı ... 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 Arkadaşlar bu benim ilk kitabım hatalarım olabilir varsa şimdiden öz...