Bölüm 1

28 4 3
                                    

   Ceren ve Aslı yataklarında uzanmış "İnstagram"larına bakıyorlardı. Anneleri odaya girip mutsuz bir şekilde "Hadi yemeğe..." dedi. Ceren tam "Anne neden bu kadar mutsuzsun ?" diye soracakken Aslı "Tamam , annem." dedi. Ceren "Aslı neden konuşmama izin vermedin ? Görmüyor musun , kadının suratı bin karış !" dedi Aslı'ya. Aslı ise dönüp yarı kızgın yarı üzgün şöyle dedi "Ne soracaktın , yine aynı soru 'Anne ne oldu sana ?' ; yine aynı cevap 'Baban böyle , baban şöyle kızım...".  Ceren "Haklısın" bakışı atıp ,"Yemeğe gidelim." dedi.  

   Ve yemeğe geldiklerinde ikisi de küçüklüklerinden beri alışık olduğu bu masaya baktılar. Hani hep şu baş köşe vardır ya oraya evin direği babalar oturur. İşte Ceren ve Aslı'nın küçüklüğünden beri bu manzara içlerinde ukde kalmıştır. Aslı "Annemiz niye bu kadar mutsuz anladın mı ?" dedi. Ceren sadece, hiç alışık değilmiş gibi o manzaraya -masanın baş köşesine- ifadesiz bir şekilde ağzı hafif açık bakıyordu. Aslı ona bakıp yüzünü buruşturdu ve başını iki yana sallayıp masaya oturdu bir hışımla. 

   Anneleri masaya geldi ve Aslı "Anne o herif nerede ?! Biz bebek veya çocuk değiliz ! Anlat , nerede ! Seni al..."... Ceren "Kes sesini artık ! Nerede olacak , kadın nereden bilsin !? Salak  mısın ? Zaten canı yanıyor ! İstediğin ne ha ? !"dedi yüksek sesle. Aslı masadan kalktı. Ceren ve annesi sessizce yemeklerini yedi.

   1 saat sonra...

   "Nerdeydin !Hepimiz merak ettik seni!" dedi Selvi -Ceren ve Aslı'nın anneleri (Selvi)-. Koray -babaları- "Geldim ya ! Hem siz beni ner... Ben merak etmedim Koray Bey'i anneceğim. Hepimiz deme lütfen !" diye araya girdi Aslı. Koray tam Ceren salona gelince  Aslı'ya tokat attı. "Kes lan sesini !" diye bağırdı. Ceren kardeşini aldı ve salondan çıktı.



Neden ?Where stories live. Discover now