Bölüm 3

12 3 8
                                    

   Barış ile Ceren evin önüne varmışlardı. Ceren arabadan inerken Barış "Ben de geleyim mi ?" diye sordu Ceren'e. Ceren biraz duraksadı ve yutkundu. "Barış... ıııııı bak biliyorsun hala haberleri yok..." dedi. Barış "Tamam, sen gir ! Bak ,ne olmuş, ne bitmiş!" dedi biraz alınmış gibi. Ceren içini çekerek , her zaman kurtulmak istediği o köşke doğru yürümeye başladı. Kapıyı çaldı. Annesi hemen kapıyı açtı ve "Taşınıyoruz , eşyalarını topla !" dedi. Ceren'in hemen ilk aklına gelen şey 'ayrıldılar mı' sorusuydu. Annesine de hemen bu soruyu yöneltti. Annesi "Anneciğim benim ,kuzum... Ne ayrılması ha ? Babanla beraber taşınıyoruz yavrum..."" dedi hemen. Ceren "Neden ?" dedi. Annesi "Sordum o öküze ama söylemedi ,ay pardon( ! )Yani babana." dedi sinirli bir şekilde. Sonra "Zaten baban ne zaman bizim sorduğumuz 'Neden ?' lere cevap verdi ki..." dedi, sinirinin bir kuşun havalanması misali geçip gittiğini hissetti Ceren... Şimdi ise içine ;18 yıldır asla onun peşini bırakmayan bir hüzün doldurdu...

   3.5 saat sonra...

   Tüm eşyalar toplanmıştı , Aslı ve Ceren aslında şunu fark ettiler onlar o köşkten değil ; babalarından ayrılmak istiyordu...

   Yeni evlerine geldikleri belliydi... Babaları arabalarını durdurmuştu. Aslında Ceren ve Aslı şunu anlayamadılar ; bu ev , bu gecekondu onların olamazdı... Babalarına karşı bir soru yönelttiler "Neden buradayız ve bu ev bizim mi ?" bunu Aslı sormuştu. Sıra Ceren'deydi... "Baba... neden araba ile geldik ki yani bizim evimiz bu ise , çünkü bu ev bizim eski (bunu söyledikten sonra yutkundu ve duraksadı...) evimizin hemen altında ?" dedi, babası olacak , pis mahluka. Babası arabasından indi ve karşılarındaki adam ile tokalaştı sonra arabadakilerin duyamayacağı şekilde adamla konuştu. El sıkıştılar. Aslı "A-a-an-anne n-ne y-yapı-yapıyorlar ?" dedi. Annesi başını yavaş yavaş iki yana salladı. 

   Bir diğer arabadan ise Koray'ın konuştuğu adamın eşi ve oğlu olduğu belli olan iki kişi indi. Kadın ; Selvi'nin yaşlarındaydı. Çocuk ise Ceren ile yaşıttı. Sonra Koray , kadın ile el sıkıştı. Çocuğa da "Merhaba !" dedi ama çocuk onu takmadı. Kimdi bunlar , ne yapıyorlardı... ve... en önemlisi : NEDEN buradaydılar ?..








Neden ?Where stories live. Discover now