1

24 4 33
                                    

İkisinin de anonim hesapları ingilizce, bu nedenle bu bölümdeki diyalogların tümünde İngilizce konuşuyorlar.

Keyifli okumalar.

Dün sabah, beğendiği fotoğrafları anonim olarak paylaştığı hesabında Almanca alıntılı bir paylaşım yapmıştı.

Hayallerle ilgili olan bu alıntıya gelen yorumlara göz gezdirirken 62 kişinin beğendiği bir yoruma gözü takıldı.

İngilizce yazılmış bir yorumdu ve kullanıcı ismi de sky**** idi.

Yorumunu yanıtlaya tıkladı ve o da İngilizce kısa bir cevap verdi. Birkaç dakika hesapta dolaştı. Kendi hesabına geçmeden önce ise 1 yeni mesaj işaretini fark ederek dm'ye girdi.

sky****'dan 1 mesaj isteği vardı.

sky****: Hayalin her neyse başarabileceğine inanıyorum.

Önce onu gülümseten mesajı okudu ve ardından mesaj isteğini onayladı.

violet***: Hayalim uçmak. Sence de uçabilir miyim? Jsksjsskkadjks

sky****: Neden olmasın sjsjks.

Teşekkür etti ve düşüncelerini ifade ederek mesaja cevap verdi. Birkaç diyalogtan sonra violett***'in de aklında bir soru oluşmuştu.

violett***: Peki ya senin hayalin ne?

sky****: Uçmak.

sky****: Ama gerçekten uçmak. Pilot olmak hayalim. Gökyüzüne ve yıldızlara küçüklükten beri hayranım.

violet***: Başarabileceğine inanıyorum.

sky****: Teşekkür ederim.

sky****'nın profiline tıkladı. Bir tane gönderi vardı ve onda da elinde kurukafa maskesi tutan bir erkek gülümseyerek gökyüzündeki uçağa bakıyordu.

Merhabaaalar Deli Kızın Ayısı'nı okuyanlar Arda Gencer'i yani lakabıyla Alfarda'yı, tanıyacaktır.

Bu minik textingimde Cemre ve Arda'nın eğleceli tanışma ve sevgili olma sürecini kısaca yazmak istedim.

Umarım seversiniz. Sizi seviyorum.❤

Heyy DKA okumayı unutmayın.😍

Kıvırcık | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin