Başlangıç

269 17 7
                                    

İnsanlar hayatı neden bu kadar seviyorlar biliyor musunuz? Çünkü bir son olduğunu biliyorlar. Kısa hayatlarına çok fazla şey sığdırmaya çalışıyorlar çünkü ölünce bunların hiçbirini yapamayacaklarını biliyorlar. İnsanları daha çok seviyor, hayata daha çok dikkat ediyorlar. Peki bir son olmasaydı? Sonsuza kadar yaşama şansınız olsaydı? Hemen kabul ederdiniz değil mi?

Kısa vadede mükemmel bir şey! Yaralanma riski yok, istediğiniz kadar yaşayabileceksiniz, üstelik kısa hayatınıza sığdırmaya çalıştığınız şeyleri uzun süre istediğiniz gibi yapabileceksiniz. Peki uzun vadede?

Arkadaşlarınızın teker teker ölüşünü izleyeceksiniz. Aşık olduğunuz kişi de dahil. Belki aileniz bile. Kendinizi öldürmek, çatılardan atlamak isteyeceksiniz belki ama bir çizik bile almayacaksınız. Denenecek her şeyi deneyecek ve bir süre sonra sıkılacaksınız. Belki arkadaşlarınızın çocukları ile aynı yaşta olacaksınız, sonra onların çocuklarıyla da.

Şuan ilk duyduğunuz kadar eğlenceli gözükmüyor değil mi? Bunu istemeyenler kesin vardır. Peki seçeneğiniz yoksa? Bu sizin lanetinizse?

Bir süre sonra insanlarla bağınızı koparmaz mıydınız? Aşık olmamaya çalışır, arkadaş edinmezsiniz. Sonra üzülmeyin diye...

Peki bunca uğraşınıza rağmen, aşık olursanız? Okula yeni gelen kıza karşı duygularınız olduğunu keşfederseniz? Tıpkı Jughead'e olduğu gibi...

Bu hikaye Riverdale karakterleri üzerinden gider. İzlemediyseniz de önemli değil zaten fotoğraflarını koyacağım. Dünyanın en iyi shipi Bughead üzerinden yazılmıştır. Dizi ile alakası yoktur. İyi okumalar😘

Lanet ~Bughead~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin