7.

10.9K 659 299
                                    

09:42

Felix, alışılmadık derecede yüksek alarm sesiyle uyandı. Yataktan düşüp yere çakılmıştı. Acıyla inledi, "Ah!" 

Oflayarak yerden kalkıp banyoya gitti ve elini yüzünü yıkadı. Aynaya baktı, o anda ne kadar çirkin göründüğünü fark etti. "Duş alsam iyi olur.." 

~~~

Felix sonunda duş almayı bitirmişti. Kafasına sardığı havlu ile mutfağa girdi ve dolapları kurcaladı, oldukça açtı. Ama yiyecek bir şey göremeyince yüzü düşmüştü. "Off...gerçekten alışverişe çıkmam gerek." Odasına gitti ve bıkkın bir şekilde günlük kıyafetler giydi. 

Alışverişten önce yemek yemeliydi. Evinin yakınlarında olan AVM'ye doğru yürüdü, buraya her zaman gelirdi. İkinci kata çıktı ve sık sık gittiği restorana geldi. Dükkanın kapısını açmak üzereyken bir adam dışarı fırlayarak, Felix'in yüzünün cam kapıya çarpmasına neden oldu.

Felix yere çökerek burnunu tuttu. Adam şaşkınlıkla yanına çömeldi, "Özür dilerim dostum, bunu yapmak istememiştim. İyi misin?" sesi endişeli çıkıyordu. Felix'in ayağa kalkmasına yardım etti. Felix sürekli özür dileyen adama baktı, gözlerini genişletti. Karşısında ki kişi Chan'dı! 

BANG CHRISTOPHER CHAN!

Hızlıca çenesinde duran maskesiyle yüzünü örttü, çünkü onu görmesini istememişti. "S-sen.." diyebildi sadece, cümlesinin devamını getirememişti bile. Neden bir anda kalbi bu kadar sert çarpmaya başlamıştı ki? Neler oluyordu..? 

Chan şaşkın bir halde tek kaşını kaldırarak ona baktı ve "Ben mi?" diye sordu. 

"Kör müsün?! Camın arkasından beni görmedin mi? Kapıyı böyle hızlıca açmamalısın." 

"Ah, gerçekten çok üzgünüm dostum... Bugün uykumu pek alamadım, anlıyor musun? Her neyse, yetişmem gereken bir yer var bu yüzden hoşçakal." Chan dükkandan çıktı ve hemen ortadan kayboldu. Felix ise arkasından öylece bakakalmıştı. Dikildiği yerde omuz silkerek daha fazla oyalanmadan bir masaya oturdu. 

Az önce cidden Chan'ı mı görmüştü o? Yoksa bu bir rüya falan mıydı? Ayrıca onu fark etmemişti bile...açıkçası bu Felix'i biraz üzmüştü ama belli etmedi. Sonuçta o kadar güzel iltifatlar aldıktan sonra yüzünün 2 gün geçmeden unutulması beklenildik bir şey değildi.

O anda gelen bildirim sesini duyunca hemen telefonunu çıkardı ve mesajlara baktı.


~ BangDaddy size bir mesaj gönderdi! ~


BangDaddy : Hey! Az önce sana çok benzeyen birini gördüm :D

LixieBae : Oh evt bu harika

LixieBae : Hvalı

LixieBae : GÜzl

BangDaddy : İyi misin?

LixieBae : Kesinlikle

BangDaddy : Tamam o zaman, sonra konuşuruz

LixieBae : Güle güle crispy



---

Bölüm pek içime sinmedi ama neyse..umarım beğenmişsinizdir <3

Be My Daddy || ChanLix ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin