~1 yıl sonra
"Chan, kelimenin tam anlamıyla koca kıçınla kapıyı kırıyorsun!" Felix, Chan'ı içeri çekti ve ona tatlı bir öpücük verdi. "Sabahtan beri yemek yapıyorsun Felix, niçin?" Chan tabureye oturdu ve eşinin mutfağın etrafında koşuşunu izledi. Kesinlikle 7 kişiye fazlasıyla yetecek kadar yemek yapmıştı.
"Pekala Chan, bu gece misafirlerimiz var. Bu yüzden sana ihtiyacım var- OW!" Felix hızlıca elini acı içinde tuttu ve gözlerini sıkıca kapattı. Chan hafifçe güldü ve yanına gitti. "Bebeğim kendine zarar veriyorsun. Sana yardım edeyim, tamam mı?" Felix'i belinden tutarak kaldırdı ve tezgaha oturmasını sağladı. Ardından buzdolabından onun için bir paket buz aldı.
"Teşekkürler." Felix, soğuk paketi kırmızı eline koyarken surat astı ve dudak büzdü. Sanırım kendini fazla kaptırmıştı, ama nihayet kocası onun için buradaydı.
İkiside birbirine yardım ederek sonunda bütün yemekleri pişirmeyi bitirmişlerdi ve hepsini tek tek, düzenli bir şekilde yemek masasına koymuşlardı. Şu anda saat 19:12 idi ve konuklar 19: 30'da geliyordu. Çok şükür ki bir sıkıntı yaşamamışlardı.
"Bebeğim sen otur, ben içkileri alayım." Chan, Felix'i biraz oturması için bir sandalyeye sürükledi ve buzdolabından soğuk içecekler almaya gitti. Ama Felix zil sesini duyunca dinlenmeye vakit bile kalmadan ayağa kalktı, "Saat 19:14..." saatini kontrol edip kapıya doğru gitti. Acaba bu erkencilerde kimdi böyle?
Tahmin ettiği gibi JeongSung çifti olduğunu görünce kocaman gülümsedi ve onları sıcak bir şekilde karşıladı, "Hoşgeldiniz! İçeri girin hadi~" Masaya oturdular ve sohbet etmeye başladılar. Ne de olsa konuşulacak çok şey vardı.
"O çok kötü bir sürücü Felix! Buraya gelirken neredeyse ölüyorduk." Jeongin yumuşak bir kahkaha atan Felix'e fısıldadı. Zil tekrar çaldığında, Felix gene ayağa kalktı. Sonunda Seungmin ve MinBin çifti gelip masada onlara katıldı.
~~~
Akşam yemeğinin yarısında Felix, Chan'ın elinin bacağının üzerinde durduğunu hissetti. Bunu görmezden geldi ve erkek arkadaşının elinin yukarı-aşağı hareket ettiğini hissedene kadar içkisini içti. "Haha...Chan...lütfen elini kaldır, haha..." Felix garip bir şekilde ona fısıldadı, herkes neler olup bittiğini anlayamayacak kadar sohbete dalmıştı.
"Ne?" Chris hafifçe sırıtarak sordu ve hiçbir şey olmamış gibi gencin kalçasını sertçe sıktı. Felix bir sızlanma hissetti ve dudaklarını birbirine bastırdı. Erkek arkadaşının elini gitgide daha da yükseğe çekmeye çalıştı çünkü bunu istiyordu, şimdi.
'K-kahretsin, neden bunu şimdi yapmak zorunda?' Felix sessizce inledi.
"Tuvalete gitmem gerek, siz devam edin lütfen." Chan'a baharatlı bir bakış atmadan önce duyurdu ve masadan ayrıldı. Chan, yemek masasından ayrılmayı ve kimsenin farkına varmadan banyodaki gence katılmayı başardı.
"Kedicik~" Chan, Felix'i banyo tezgahına koyarken alay geçti. Felix bacaklarını büyüğün gövdesine sararken mırıldandı, "C-chan bizi duyacaklar." Chan, ellerini eşinin tişörtünün altına kaydırıp yanlarını okşarken, genç olan kızardı.
"O zaman sessiz kalman gerekecek, kedicik. Bunu cidden başarabilecek misin?" Sırıtarak kulağına fısıldadı. Ardından bir anda boynuna yönelip, ısırmaya başlayınca Felix ağzından bir inleme kaçırdı. Chan, gencin yumuşak teninde mor lekeler bıraktı, bu görüntü çok hoşuna gidiyordu.
"M-mh, babacık l-lütfen..." Felix usulca ve çaresizce mırıldandı. Kafasının sislendiğini hissetti. Şu anda bu işi halletmezlerse ölebilirdi.
"Ne istiyorsun prenses?" Chan, dansçının saçını geriye itti ve bebeğinin yüzünü tuttu. "B-bana dokunmana ihtiyacım var, lütfen." Felix yalvardı. Zaten birkaç eylemden sızıyordu.
"Yavru kedicik ne isterse...o olsun o zaman." Chan gülümsedi ve Felix'in şortunu, ardındanda boxerını çıkardı. Önceden sızan minik kızarmış aletinin zahmetsizce dışarı çıkmasına izin verdi. Seslerini ve yalvarışlarını duymak isteyerek sevgilisinin deliğini parmaklamaya başladı.
"M-mh ah...daha hızlı hareket ettir lütfen babacık~" Felix sevimli bir inilti çıkardı ve bu da Chan'ı daha da heyecanlandırdı. Sonunda genç gelene kadar el hareketlerinin hızını arttırdı ve birkaç makas hareketi yaptı. Bu sayede Felix tatmin olmuş ve birazda olsun rahatlamıştı, ama hala faha fazlasını istiyordu.
"T-teşekkürler Chan." genç ürkekçe gülümsedi ve dudaklarını tekrar birleştirdi. Kabaca kesilmeden önce bir süre seviştiler. Çünkü ikisininde buna ihtiyacı vardı.
"Felix? Orada mısın?" Minho kapıyı çaldı. "E-evet! Ben a-ah- Bir dakika içinde çıkacağım!" Nefes nefese kaldı. Minho omuzlarını silkti ve kanepede yatan erkek arkadaşının yanına döndü. "Sevişiyorlar." yumuşak bir kahkaha atan ve saçlarını karıştıran Changbin'e sarıldı.
ChanLix nihayet işlerini bitirdi ve diğerlerine katılmak için banyodan çıktılar.
~~~
"Babacığım~ Eğer bana yanlışlıkla çıplak resim göndermeseydin...ne olurdu?" Felix meraklı gözlerle sordu.
Chan, cevap vermeden önce bir süre düşündü. "Şey...ben hala Hyunjin ile olurdum ve o mükemmel kalçalarını kaçırırdım." gözlerini kırpıştırarak alay etti. Felix, şakacı bir şekilde gözlerini devirdi. "Bana daha fazla çıplak resim göndermelisin." genç, vücudunun yatağa düşmesine izin vererek yorganın altına girerken gülümsedi.
Ve ikiside birbirine sıkıca sarıldı...
-SON-
---
Hala inanamıyorum...KİTAP BİTTİ
Aww nedense üzgün hissediyorum :(
Bu zamana kadar okuyan ve destekleyen herkese teşekkürlerimi sunuyorum!
Bu kitaplar arkadaşıma ait, ona da destek olursanız çok sevinirim^^ luvly-holy_vkook
Sizi seviyorum~ Başka bir kitapta görüşmek üzere <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Be My Daddy || ChanLix ✔
FanfictionChan, sevgilisi Hyunjin'e nude atmak ister. Ama yanlışıkla tanımadığı biri olan Felix'e atar. [Çoğunlukla Texting] ♥~BAŞARILAR~♥ StrayKids içinde #1 BangLix içinde #1 Bangchan içinde #1 MinBin içinde #1 Baby içinde #1 ChanLix içinde #2 HyunChan için...