15.

7.1K 486 358
                                    

BangDaddy : Kore'ye beklenenden daha erken döneceğim, Felix'e söyleme

Jeongxn : ERKEN GELECEKSİN VE BUNU FELİX'E SÖYLEMEYECEK MİSİN

BangDaddy : Evet, onu şaşırtmak istiyorum

Jeongxn : Hyung...bu harika

BangDaddy : Çok zekiyim

Jeongxn : Değilsin ama olsn

BangDaddy : Orospu.

Jeongxn : Pezevenk.

BangDaddy : Kapa çeneni 

BangDaddy : Jisung'la aranız nasıl?

Jeongxn : İyiyiz

Jeongxn : Kesinlikle her gece sevişmiyoruz ^3^

BangDaddy : Aynen, kesinlikle

Jeongxn : O karşı konulamaz biri

BangDaddy : Bu sevimli

Jeongxn : Evet! Jisung ve ben tatlı bir çiftiz <3

BangDaddy : Tamam

Jeongxn : Aww bu çok soğuk oldu

BangDaddy : Biliyorum

Jeongxn : Ve can sıkıcığ

BangDaddy : Sizde öylesiniz :)

Jeongxn : Siktir git >:(

BangDaddy : Sikeceğim tek kişi Felix olurdu 

Jeongxn : Bunu biliyorum, UwU 

Jeongxn : Çok şekersiniz

BangDaddy : Her neyse, ona erken geleceğimi söyleme!

Jeongxn : Bana güvenebilirsin hyung!


~~~


Felix kanepesinde oturmuş Netflix izliyordu. Şortuyla birlikte, büyük boy gri bir kapüşonlu giyiyordu. Dairesi tamamen dağınıktı, ama umursamadı. Birden bire zil sesini duydu, somurtarak ayağa kalktı. "Kim beni saat 1'de görmek ister ki?" Kendi kendine sordu. Televizyonu durdurma zahmetine girmeden, doğruca kapıya yöneldi.

"Ya katil falansa ?!" Endişeyle askılıktaki şemsiyesini aldı ve sıkıca tuttu, tetikli davranmak onun için önemliydi. Kısa süre sonra kapının kilidini hızlıca açtı ve kimin geldiğine baktı. "C-CHAN! NE?! Sen..nasıl geri döndün ?!" Felix elindeki şemsiyeyi bırakıp onun yerine erkeğinin ellerinden tuttu ve içeri sürükleyerek bağırarak konuştu. 

"Seni şaşırtmak istedim!" Chan gülümsedi ve sarışına sıkıca sarıldı.

"L-lanet olsun, bana söyleyebilirdin! Evim çok düzensiz..." diye sızlandı Felix. Geleceğini bilseydi onu çok daha güzel karşılayabilirdi, bu şekilde 'ev halinde' değil. Chris onu rahatlatmaya çalıştı, "Sorun değil güzelim, sakin ol." sevgilisinin yanağından nazikçe öptü ve onu kanepeye doğru götürdü. "B-burada mı kalacaksın yoksa? KALMAK İSTER MİSİN?" Diye sordu heyecanla Felix, Chan cevap olarak gözlerini yumdu başını salladı.

"Tamam, şey...tekrar...sarılabilir miyiz?" Felix kızardı ve bir yanıt bekliyordu. Chan, erkek arkadaşının zarafetine neşelendi ve ona sarıldı. "Tabii ki bebeğim." Kollarını gencin etrafına doladı. "Seni seviyorum Chan." dedi Felix soft bir sesle.  

"Ben de seni, kedicik." 

Felix, "B-bana öyle deme!" dedi, korkutucu görünmeye çalışarak. Chan, kediciğinin bu haline güldü. "Bunu sevdiğini biliyorum" diye alay etti ve tekrar konuştu, "Yumuşak bir kıçın var." 

"Ne?!" Felix kızaran yanaklarıyla şaşkınca Chan'a baktı. "Ne, ne? Çok yumuşak! Hangi losyonu kullanıyorsun?" Felix, Chan'ın bu sorusuna göz devirerek yanıtladı. "Losyon falan kullanmıyorum..." 

Chan hafifçe sırıttı, "Oh..." 

"Harika. Şimdi çeneni kapa ve pembe dizimi izlememe izin ver babacık~!"

~~~

"Felix, uyan..." Chan, erkek arkadaşının vücudunu nazikçe salladı. Felix yavaşça gözlerini açtı ve uyanır uyanmaz, hemen yanındaki çocuğa sarıldı. "Günaydın Chan~ Neden beni bu kadar erken uyandırdın?" Mızmızlandı ve yumuşak yorganına yeniden sarıldı. Chan ise göz devirip gencin yanaklarını öptü. "Seni erken uyandırdım çünkü bir randevumuz var." Tatlı bir sırıtışla dedi.

"Gerçekten mi? Aman tanrım, tuvalete gitmeme izin ver!" Felix hızlıca yataktan kalktı ve anında banyoya koştu. Randevuları vardı ve onun haberi yok muydu? Erkek arkadaşını öylece bir gülümsemeyle odasında bırakmıştı. 

İki çocuk kahvaltı için şaşırtıcı derecede sevimli ve estetik bir kafeye gitti. Felix önceden bu yere gitmek istediğini sevgilisine söylemişti, bu yüzden Chan özellikle bu kafeyi seçmişti, onun için.

Yanlarına uzun boylu bir garson geldi, "Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?" Felix ne alması gerektiğini tartışarak menüyü inceledi. Sonunda iki gençte ne yiyeceklerine karar verdi.

 Sonunda iki gençte ne yiyeceklerine karar verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

LixieBae : @BangDaddy manitamla mama keyfs ♥

1.455 beğeni, 203 yorum

Juye0n: Mama.

Jeongxn : BANA YİYECEK AL @Simon_Sung ve kulanıcı adını sürekli değiştirmeyi bırak, Jisung !

SeungBuilding : Kıskandm

ChaChangBin : Acıktım şimdi.

Minhow : Ben neden hala bekarım lan


BangDaddy : @LixieBae <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BangDaddy : @LixieBae <3

3.002 beğeni, 217 yorum

Minhow : Dostum, neden bu kadar SEVİMLİ olmak zorundasınız ???

Jeongxn : Aww fazla tatlı ^^

SeungBuilding : S A P I M .

↪️ChaChangBin : Ağla



---

Sizce kitap nasıl gidiyor?

Şikayetiniz varsa, çekinmeden söyleyiniz ♥

Be My Daddy || ChanLix ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin