Pohled Týny:
Stál tam a opíral se o zábradlí. Opatrně jsem šla k němu a zakryla mu oči..
Janek: Viléme. Tohle vtipný není.. Pusť mě a radši mi řekni, proč si nepřivezl Týnu..
T: Chyba..Zkus znova..
Chytil mě za ruce a sundal si je z očí. Otočil se ke mně a políbil mě..
T: Stýskalo se mi..
Objali jsme se..
Janek: Ani nevíš jak mně..
Vilém: Vy dva jste jak Romeo a Julie..
Janek mě pustil a chytili jsme se za ruce..
Janek: Viléme, někdy mě štveš..
Vilém: Ale pořád jsme kámoši a já naživu. Pak ji nezapomeň Popelkovi vrátit Janku..Jinak bude průser..A já mizim. Čus.
Janek: Nazdar..
Vilém odešel..
Janek: A co ty..Doma a tak. Všechno dobrý?
T: Až na to, že si myslí, že jste do mě rvali nějaký prášky abych se do tebe zamilovala..Jinak v pohodě..
Janek: Okej..Tak si můžem jít něco pustit..
T: A dát si něco dobrýho..
Usmála jsem se na něj.
Pustili jsme si nějakej horor, jako vždycky no a pak jsme u něj vytuhli..Někdy v noci jsem se probudila přitulená k Jankovi u něj na gauči..
Někdo bouchnul vchodovýma dveřma a to probudilo i Janka..Za chvíli se ve dveřích objevil Linhart..
Janek: Táto, co tu děláš? Stalo se něco?..
Linhart: No to teda stalo..Teda jedna věc se tě netýká a ta druhá zas až moc.. Když se Chcete stýkat, tak si laskavě hlídejte čas..Starej Popelka mě zahltil telefonátama, proč jsem mu zase nechal unést dceru..
Janek: A sakra..Mě to nedošlo..
Linhart: To ale má Janku! Dovez tady Týnu Martinovi, ať přestane vyvádět a nahánět mě všude možně a pak ti dám krátkou přednášku o tom, jak se scházet a neni to na mě.
Vzala jsem si věci a Janek mě vezl na Slunečnou..
T: Myslíš, že bude táta hodně vyvádět?
Janek: Já ho neznám..Kdyby něco volej a já si tě zas unesu..
Usmál se na mě.
T: Snad to nebude potřeba..
Dovezl mě před statek. Rozloučili jsme se a já šla do hospody a pak do kuchyně. Napadlo mě, že budou už všichni spát a bude se to řešit až ráno..Ale ne. V kuchyni se svítilo..
ČTEŠ
Můj Únosce.. [ Slunečná ]
FanfictionTýny táta dluží peníze Linhartům. Ti ztratili trpělivost a rozhodli se Týnu unést a donutit tím Popelku peníze splatit. Týna se u Linhartů seznámí s Jankem. Vznikne z toho něco víc?