denize yakın yapıların yüzde 90 ' ı
harap oldu .dünyanın dört bir yanından gelen görüntülere göre savaş gemilerinin ve çöplerin dev dalgalarla kıyıya vurduğu görülüyor .
sahil şeridince oluşan bu inanılmaz görüntüler ..
çöpler yüzünden birçok ülke olağanüstü hal ilan etmiş durumda .yıllarca biriken çöp tekrar karaya atıldı .
dünya üzerinde her ülke şuan bu konuyu konuşuyordu , haber kanalları ise tartışmalarla sallanıyordu .
+ sorulması gereken soru şu .
bu bir doğal felaket mi yoksa başka bir şey mi ?- hayır , bu doğal felaket falan değildi .
çöplerimizi ve gemilerimizi bize fırlattılar .- bu atlantis halkı ile ilk gerçek temasımızdı .
× yine deli saçması atlantis teorine geldik .
+ bu konuda kanıtın yok ki .
- gözlerinizi açın be!
bir atlantisli aramızda yaşıyor zaten .
onun adı aquaman !_
- günümüz -
hyunjin ve felix yüksek falezin ucunda dikiliyordu . felix sordu ;
" ne oldu ? "
" burası , minho ' nun bana yüzmeyi ilk öğrettiği yer . "
_
- geçmiş -
" yüzey dünyasında öğrendiğin her şeyi unutman gerek .
atlantisli içgüdülerini ortaya çıkarmak için odaklan . "" ama ben yüzmeyi biliyorum zaten . "
minho küçüğe dönerek cevapladı
" o yüzme sayılmaz . "
_
- günümüz -
" havada bir yer kalmasın .
savaşı durdurmana yardım edeceğim .
sonra benim işim biter . "" böylesi daha iyi sanırım . "
felix cevapladıktan hemen sonra yüksek falezden kendini soğuk sulara atmıştı , hyunjin ' de vakit kaybetmeden hemen arkasından .
_
- geçmiş -
" okyanus yaşam kaynağımızdan fazlası , samuel . o bizi biz yapan şey ."
" bir saniye !
suyun altında konuşabiliyor musun ?
hey! ben de su altında konuşabiliyorum! harika bir şey bu ."" konuşmadan fazlasını da yapabiliriz ."
sözünü bitirir bitirmez motor takmış gibi bir hızla yüzmeye başlamıştı minho .
hyunjin ise şimdi anlıyordu
neden ona yüzmek denmez dediğini .çok beklemeden aynı hızla minho ' ya yetişmiş ve konuşmasını dinlemeye devam etmişti .
" bir atlantisli olmak , su altında nefes alabilmek değil sadece .
vücudun aşırı soğuğa ve basınca dayanabilir .
gözlerin ise karanlıkta görebilir . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 things i hate about you • hyunlix ✓
Fanfiction❝ benim geldiğim yerde deniz göz yaşlarımızı göstermez. burada öyle değil, burada hissediyorsun.❞ ©markleached | hyunjin & felix ―20.11.20 ―12.12.20 | story | #aquaman, film uyarlamasıdır. #ilk chrislisa / türk marklisa