7

224 45 88
                                    

geminin kırılan yerinden birer birer içeriye doluşmuştu atlantis askerleri .

yerdeki samuel ' i saçlarından tutarak
kaldırmış ardından söze başlamıştı .

" gümrük muhafaza , yasadışı sınır ihlalinden dolayı tutuklusunuz ."

felix gördüklerinden sonra saklandığı yerden çıkmak için harekete geçmişti fakat arkadan omzunu kavrayan minho ile durdu .

" senin görünmemen gerek . "

o ikisi saklanmaya devam ederken samuel saçını tutan askerle başlamış sırası ile ellerindeki silahları alarak onlarla dövüşmeye başlamıştı .

patlama esnasında fırlayan metalik kayıt ise hemen kenarda duruyordu .
askerler onu görmemeliydi .

felix hemen yanında duran boşluktan uzanarak onu almış ve minho ' nun da yardımıyla olduğu yere tekrar dönmüştü .

samuel tam tüm askerleri alt etmişken
içeriye diğer askerlerden daha korkunç ve farklı renkte giyinen kırmızı askerler girmişti .

ellerinde az önceki askerlere kıyasla
kılıç vardı ve zaman geçtikçe sayıları artıyordu .

felix ile minho buldukları ilk çıkışta oradan kaçmıştı .

samuel ise askerlerden birinin kılıcını eline geçirerek robotik giysilere saplamış , tek bir kişi kalana kadar devam etmişti .

en son kalan kişi kılıcını kaldırarak savaşmak istediğini belli ettiğinde
samuel yan bir dönüşle ona bakmış ve konuşmuştu .

" bunu oturup konuşmak istemezsin , değil mi ? "

sonrasında  oda kılıcını kaldırmış
ve yüzündeki alaycıl ifadeyi silerek
" bende istemiyorum . " demişti .

son kalan asker diğerlerinden daha çetin ceviz olacaktı ki samuel in kılıcını bulduğu ilk fırsatta fırlatmış ,
onu silahsız bırakmıştı .

beklenmedik hamleyle şaşıran samuel karşısındaki askerden bir de sağlam bir yumruk yiyince hemen kendine gelmiş , üstüne atlayarak onun da silahsız kalmasını sağlamıştı .

iyice sinirlenen asker yumruk yaptığı eline güç sinyallerini toplamış
ve samuel ' e vurduğu gibi
karşıdaki ahşap duvara çarparak yere düşmesine ve düşerken de geminin tabanını kırıp iyicr derinlere inmesine sebep olmuştu .

minho ve felix kaçmayı başarmıştı fakat felix ikide bir arkasına bakmaktan kendini alamıyordu , yine de bunu samuel ' e bırakmış ve önden giden minho ' ya yetişmişti .
bunu , yapmak zorundaydı .

atlantisli asker çukura düşen samuel ' in yanına inmiş ;

" majestleri kral yeonjun adına , seni tutukluyorum . "

dedikten hemen sonra kalkmaya yeltenen samuel ' e son bir yumruk atmış ve bayıltmıştı .

                                  _

" aaahhh "

dövmelerle kaplı üst bedeni çıplak ,
zimcirlere vurulmuş bir şekilde elektrikle çarpılan hyunjin
acıyla bağırıyordu .

her defasında dozu artan elektrik iyice canını sıkmaya başlamıştı .

" atlantise hoşgeldin .
kardeşim ."

10 things i hate about you  •  hyunlix   ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin