Berita cyberraya
Pemberita:Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada warga cyberraya. Setelah 7 tahun,kita digemparkan lagi dengan satu lagi projek yg besar iaitu projek cyborg yg akan dirasmikan oleh Dr.ghazali. untuk maklumat lanjut kita akan menemu bual Dr.ghazali. Assalamualaikum Dr.😊😊😊..sihat..
Dr.ghazali:Waalaikumsalam..........alhamdulillah sihat😊😊
Pemberita:baiklah dr. Boleh dr. terangkan tak tentang projek cyborg dr.
Dr.ghazali:ok macam ni. Projek cyborg ni bertujuan untuk menyelamatkan pesakit yg mempunyai kecederaan yg sangat parah. Misalnya macam organ organ yg hancur,kehilangan tubuh badan tapi masih bernyawa dan pelbagai lagi.
Pemberita:ok Dr. Apa yg buat dr. terfikir untuk melaksanakan projek ni
Dr.ghazali:sebenarnya projek ni adalah kajian arwah professor calaghan. Beliau merupakan bekas peneraju cyberraya dan guru kepada saya. Dia pernah cakap yg dia nak sangat bantu orang dan selamatkan nyawa orang tak kira macam mana sekalipun. Tapi dia meninggal dunia sebelum sempat habis kaji.😔😔😔
Pemberita:Innalillahwainnailaihirojiun...maaf kan saya Dr. Saya tak bermaksud nak...
Dr.ghazali:tak...tak pe..😊
Pemberita:baiklah Dr. Boleh perincikan sikit tak tentang kandungan badan cyborg?
Dr.ghazali:Ok badan cyborg ni sebenarnya sama ja dengan badan manusia.bezanya badan cyborg lebih keras.Badan ini mempunyai organ-organ seperti usus,jantung,hati,pankreas,paru paru yg mana kami letakkan dalam badan cyborg yg disambungkan oleh urat wayar. Jadi mereka boleh bergerak dan makan seperti biase.
Pemberita:wow. Menakjubkan😀😀😀. Ade sesiapa yg membantu dr dalam kajian ni?
Dr.ghazali:mestilah ada. Dr.tong dan Dr.mala banyak bantu saya dalam mencari cara membuat badan ini boleh digunakan oleh manusia😊😊.
Pemberita:Baiklah dr. saya doakan supaya projek tuan berjalan lancar😊
Dr.ghazali:terima kasih😊😊
Tiut(bunyi tv ditutup)
????:well well. Nampaknya projek ni akan dilancarkan.
Sam:so kau nak kami buat apa.aumm(makan keropok Mr.potato)
????:sedap je kau makan waktu aku tengah bercakap ni😑😑😑
Monsoon:jadi apa tuan nak kami buat ni.
Sundowner:Tuan nak kami serang dan culik dr.ghazali?
????:Bukan,Dr.ghazali bukan matlamat kita. Sasaran aku adalah Dato othman.
Sam:well...aku sorang boleh handle.
????:nanti,dia ada buat satu agensi untuk lindungi dia dan cyberraya.
Sundowner:Apa yg masalah nye...teknologi kita lagi maju dari depa. Senang je nak kalahkan.
????:satu saje masalah. Ali ghazali. Dia salah satu ejen terhebat M.A.T.A...
Sam:menarik.biar aku uruskan budak tu.
????:tak.hantar dulu tentera cyborg untuk serang Othman.
Monsoon:baik Tuan..
Sam:prrffftt...Bosan..😧😧...aku nak gi tido...(beredar)
????:😑😑😑😑
Sundowner:apa punya perangailah😒😒😒(beredar)
????:Haih😧😧...apa pun...tak lama lagi cyberraya akan jadi milik aku. Dan kepala othman akan jadi koleksi terbaik aku😈😈😈
TO BE CONTINUE...
HAA GUYS...MACAM MANA...OK TAK...AUTHOR HARAP KORANG SUKA LAH YE....JANGAN LUPA VOTE DAN KOMEN TAU...BYE...ROGER AND OUT...
YOU ARE READING
Ejen Ali Misi:Cyborg
Actionprojek cyborg...adalah sejenis projek dimana meletakkan manusia dalam badan robot...tujuan projek ini adalah memyelamatkan nyawa yg nazak...tapi...disebalik kebaikan...pasti ada keburukan betul tak... Dr.ghazali merancang hendak menyambung kajian cy...