Di bilik briefing room,kelihatan empat orang ejen sedang menghadap general rama dan dua orang k.teras...keadaan sangat sunyi sehinggakan ejen gheeta datang dan memberi makluman...
Gheeta:Dato othman dalam keadaan ok...sekarang dia dah pulang diiringi beberapa ejen M.A.T.A.
Dayang:baiklah gheeta...😊😊..terima kasih atas maklumat tu...
Gheeta:sama sama😊😊
Lalu ganz pula bersuara ...
Ganz:baiklah...boleh terangkan apa yg berlaku masa misi tadi...
tiga dari empat ejen tersebut memandang seorang ejen tekno lalu mengangguk sesama mereka...
Ali:sebenarnya waktu kami tengah memerhati...ramai askar menyerang dato othman...kami cuba sedaya upaya nak lindungi dato...kemudian saya perasan ada sesuatu yg tak kena dengan askar askar....
G.rama:apa dia??
Ali:mereka...bukan manusia biase..
Dayang:maksud kamu...?
Ali:mereka...adalah cyborg...
Jawapan itu cukup untuk membuat kedua k.teras dan general sangat terkejut ... lalu mereka bertanya ...
G/G/D:Cyborg?
Ali:ya tuan...
G.rama:bukankah itu...kajian Dr.ghazali...
Dayang:tapi...macam mana ade orang yg gunakan projek ni sedangkan projek ni tak dilancarkan lagi...
Ganz:betul tu...
G.rama:saya cadangkan...kita minta pendapat dr.ghazali...
????:tak pe...saye ade kat sini....
Semua memandang ke arah susuk tubuh yg ade di situ...
A/I/R/G/R/D:DR.GHAZALI😨😨
Ali:Ayah😨😨
Dr.ghazali:sebenarnya...ini adalah sistem cyborg yg dah diubah suai...
Dayang:ubah suai dari segi macam mana...
Dr.ghazali:dapat dilihat...ianya dipertingkatkan untuk bertempur...dan saya dapati...jantung cyborg mereka bukan seperti yg saye cipta...
Ganz:apa yg berbeza...
Dr.ghazali:tenaga jantung cyborg saye dibuat dengan elemen azurium...tapi...elemen jantung ni...agak unik...elemennya...tak pernah saye jumpa sebelum ni
G.rama:hmm...mungkin ini adalah elemen terbaru...apa apa pun kami akan mengarahkan ejen ejen kami mencari elemen ini agar dapat dr kaji dengan lebih teliti...
Dr.ghazali:Baiklah...
G.rama:yg lain boleh bersurai...
A/A/R/I:Baik...
Mereka berempat pun keluar dari bilik briefing room itu...kemudian...
Rudy:ok lah...aku balik dulu...jumpa esok...😊😊
Iman:saye pun nak balik dulu...bye😊😊
Alilicia:bye😊😊✋✋
Lalu rudyman pun meninggalkan mereka berdua...keadaan menjadi sedikit janggal antara mereka...lalu ali membuka bicara...
Ali:aaa...alicia...😅😅
Alicia:ye...😊😊
Ali:kau free tak petang ni...
Alicia:free je...nape😊
Ali:aku nak ajak kau keluar petang ni...😆😆
Alicia:ohh...boleh je...bila...😀
YOU ARE READING
Ejen Ali Misi:Cyborg
Actionprojek cyborg...adalah sejenis projek dimana meletakkan manusia dalam badan robot...tujuan projek ini adalah memyelamatkan nyawa yg nazak...tapi...disebalik kebaikan...pasti ada keburukan betul tak... Dr.ghazali merancang hendak menyambung kajian cy...