iMessage
Bugün 4:34 AMcalum hood : rwbel
calum hood : uyutoesan lütfenuyan
calum hood : seninle kobışmaya ihtiyacıö var
rebel : calum, sikeyim
rebel : saat neredeyse sabahın 5'i
rebel : bu yazış ne? klavyenin üstüne mi oturdun?
calum hood : AHAHSHAJS BENŞ HER ZAMSN GÜLDĞRMEYİ NASIL NAŞARIYORSUN
rebel : tanrım, sen sarhoşsun
rebel : neredesin? neden içtin bu kadar?
calum hood : renel rebel renel
calum hood : adın bile swnin gibi güzel ve farklı
calum hood : alkıl bile seni akşıödan çıkarmamı sağlayamıtor
calum hood : o füzel yüzünü unutamıyorum
calum hood : seni arasam açae mısın
calum hood : aesini duymak istiyorum
rebel : calum, yataktayım ve sessiz olmaya çalışıyorum
rebel : brandon uyuyor
rebel : yataktan kalkamam ve seninle telefonda konuşamam
rebel : elim ayağım birbirine girdi, sikeyim
rebel : bu yazdıklarından ayık olunca nefret edeceksin
calum hood : renel lütden
calum hood : sadexe iki dakika
calum hood : lütfeeeeennnnn
Rebel, derin bir nefes vermişti. Kafasını yan tarafa çevirip derin ıykusunda olan kocasına baktı. Dünya yansa umurunda olmaz ve uyanmazdı, Rebel'in telefonda konuşmak istememe nedeni Calum'un sesini duymak istememesiydi. Onunla konuşmadığı her an zaten aklındaydı, şimdi de sarhoş bir şekilde gelmiş kendisine güzel şeyler söylüyor ve sesini duymak istediğini söylüyordu. Kafasını karıştırmasını istemiyordu, ondan yaşça küçük bir çocuğun onu etkileyebilme düşüncesi Rebel'i oldukça korkutuyordu.
rebel : ara dediğimde ara
rebel : dediğin gibi sadece iki dakika
Rebel yataktan dikkatlice kalkmış ve yatak odasının kapısını sessizce açarak arkasından aralık bırakarak aşağı katın merdivenlerine ilerlemişti. Seri ve sessiz bir şekilde merdivenleri inip mutfağa geçerken Calum'a onu araması ile ilgili bir mesaj attı.
Kısa bir bekleyişin ardından telefon ekranında Calum adını gördüğünde kalbi hızla atmaya başlamıştı. Eli ayağı birbirine dolaşmış bir şekilde bir süre ekrana bakarken, en sonunda kendine gelerek aramayı cevapladı.
(İtalik olanlar Calum, kalın olanlar Rebel.)
"Güzelim?"
"Neden bu kadar içtin Calum?"
"Seni aklımdan çıkarabilirim sandım ama konuşmadığımız her dakika aklımdasın Rebel"
Rebel, sertçe yutkundu.
Calum ise sırtını odasındaki balkonun duvarına vermiş bir şekilde neredeyse kapanmaya yakın olan göz kapakları ile savaşmaya çalışıyordu. Sakinleştirici bir ses tonu var, diye düşündü Rebel için. Her şeyi güzeldi.
Rebel ise Calum'un boğuk sesinden etkilenmişti. Sarhoş olduğu için kelimeleri sürekli yutarak konuşuyordu ama hoş bir ses tonu var, dedi kendi içinden.
"Calum, saçmalıyorsun"
"Bana kötü davranmayı ne zaman keseceksin? Bana neden kötü davranıyorsun?"
.....
"Rebel?"
"Calum, merdivenlerden ses geliyor, kapatmam lazım. Sanırım Brandon uyandı"
Rebel, Calum'un bir şey demesine izin vermeden telefonu suratına kapatırken direkt tezgahtaki bardağa ve sürahiye uzanmıştı. Kendisine su doldurup içerken Brandon içeriye girdi, karısına bir süre bakarken Rebel suyunu bitirip bardağı tezgaha bırakmıştı.
"Konuşma sesleri duydum gibi oldu. İyi misin?"
Rebel kafasını salladı, yüzüne uykulu bir ifade takınmıştı.
"İyiyim, su içmeye inmiştim hayatım"
Brandon kafa salladı ve elini saçlarının arasına geçirip kaşırken uykulu gözleri ile Rebel'ı süzdü.
"Tamam, yatağımıza dönelim"
Rebel, Brandon'a yaklaşıp gülümseyerek yanından geçerken merdivenlere ilerlemişti. Yukarıya çıkıp yatağa girerken aklında sadece Calum vardı.
En kötüsü, Brandon kollarını Rebel'a sararken onu saran kişinin Calum olmasını istemişti.
*
buna da yeni bölüm hello
ŞİMDİ OKUDUĞUN
number neighbor • hood
أدب الهواة+43 ***** : neden bana mesaj atmadın? rebel: ne? +43 ***** : ben senin numara komşunum - 271020.