Astrid pov
Maanden vlogen voorbij en het was zeker niet altijd even gemakkelijk. Fred's familie had na onze dans meteen door dat we samen waren maar vonden het helemaal niet erg. Ik heb zelf geprobeerd om men ouders te zien en Fred aan hen voor te stellen maar dat boeide hun allemaal niet zo zeer. We staan allemaal binnen het kracht veld. Ik heb geen idee waar Fred is maar hij red zich vast wel. Ik staar naar boven en zie dat het beschermende veld langzaam maar zeker afbreekt en door een enorme slag van Voldemort breekt het krachtveld helemaal af. We staan klaar om te vechten en hebben daarbij geen idee of we zullen winnen. Het is een grote chaos. Death eaters die binnenvliegen en die mensen vermoorden. Ik haal mijn staf uit en Avada Kedavra iedereen die ik niet ken. Dan komt er een luide sus in iedereens oren. "Harry Potter, ..." ik val bijna op de grond omdat ik flauwval maar het blijkt opgehouden te zijn als ik men ogen terug open. Ik loop naar de great hall en zie mensen overal dood liggen. Mijn hart springt in mijn keel, ik wil niemand tegen komen die ik ken. Ik kijk rond en zie de Weasley's.Ik wandel naar ze toe en zie dan wie er voor hun op de grond ligt. "Fred?" Vraag ik en ze draaien zich om. Ik loop op hem af en probeer hem wakker te schudden. "Astrid!" Roept George. "Hij is dood." Zegt hij en op dat moment springen tranen in mijn ogen. We keren allemaal naar buiten en zien een aantal death eaters met Voldemort en Hagrid. "Wie is dat, die Hagrid daar draagt?" Vraagt Ginny.
"Harry Potter .... is dood!" Roept Voldemort. Arthur kan Ginny nog net tegenhouden en dan zie ik hun. Mijn ouders aan de kwade kant. Alles loopt fout vandaag. "Draco!" Roept Lucious en die stomkop loopt ook nog. Voldemort geeft hem een awkward knuffel en laat hem verder lopen. Mijn moeder kijkt naar mij en rijkt haar hand uit. "Astrid!" Roept ze.
Alle ogen zijn op mij gericht. Ik ben kwaad en heb geen zin me te geven aan die lafaard. "Astrid!" Roept mijn vader. "Wat!" Roep ik terug. "Doe niet onnozel en kom hier!" Roept hij. "Nee!" Roep ik terug. "Wat?" Vraagt hij. "Ik zei nee! Ik ben alles verloren, ik ben Fred verloren, ik ben Jullie verloren! Ik heb Geen zin om over te gaan naar de kant die verliest! Ik heb geen zin om mijn leven te moeten verstoppen!" Roep ik. Ik zie aan ze dat ze geraakt zijn. "Dan ben jij toch de eerste die sterft." Zegt Voldemort. Op dat moment valt Harry uit Hagrid's handen en rent hij weg. Draco gooit zijn stok en Harry begint te verdedigen. "Ik ben er klaar mee!" Roept Voldemort en punt zijn stok naar mij. "Harry Potter! Als jij niet wil dat dit meisje hier sterft dan zou ik maar opdagen!" Zegt hij. "Nee!" Ik pak mijn stok hou het tegen mijn hoofd en Avada Kedavra mijzelf.
JE LEEST
Hufflepuff liefde
FanfictionFred komt voor het eerst in de problemen zonder George, wanneer hij in het klaslokaal aankomt neemt hij plaats naast een meisje uit Hufflepuff. Ze worden vrienden en dan gebeurd er iets verschrikkelijks.