5. Bölüm

368 14 6
                                    

Afallamış bir şekilde merdivenden iniyorduk. Bütün gözler üzerimizdeydi. Tatlı çocukları düşünemiyordum. Ve düşünemiyorsam sorun vardır.

Tüm dikkatler makyajı akan Taylor'a dönmüştü. Kalabalığa yaklaştık. Bizi görünce sinsice sırıttı. Kokteyl masalarından birini bizim tarafa fırlattı. Biri beni masanın aksi yönünde yere uçurdu. Kendi de üzerime düştü. Masa'yı tercih ederdim. Hayır hayır tercih etmezdim. "İyi misin?" Kyle'ım üstümde yatarken (töbest djdjdjd) sormuştu. Gözlerimi kırpıştırıp kalkmaya yeltendim. O da üzerimden kalktı. "Sanırım masayı tercih ederdim." Diyip kıkırdadım. Yalan. Kıkırdamam bulaşıcıydı ve erkeksi , aşırı seksi kıkırtısıyla karşılık verdi. "Sanırım Taylor son  piçliğini yapıp gitti." Dedi. Gülümsemem yayılırken yalanda şaşırarak " Onu sevdiğini sanıyordum." Dedim. Gülümsemesi soldu. Hayır hayır. "Seviyordum." Çok gizemliydi. Gizemli seksi çocuk.

Kokteyl masalarına giderken "İster misin?" Diye sordu. "Tabii. Beş dakika beklermisin?" Elinde içkiyle omuz silkti.  Kızların yanına gittim.

"Aman tanrım Sia." Mag bana sarıldı. "Bebeğim benimle evlenmek istiyor." Elimi sallarken egomu tatmin ediyordum. Bana 'Rihanna bıyık bırakmış' demişim gibi baktılar. "Tamam sadece bana içki aldı." Onaylarca kafa salladılar. "Neyse ben gidiyorum. Sizi lezbiyen sansınlar."

Kyle'ın yanına gittiğimde iki arkadaşıyla konuşuyordu. Onlara bir bakış attı ve gitmelerini sağladı." Bu bir ikile bakışımıydı?" Diye sordum. Kafasını eğip güldü. "Hayır bu bir 'beni bu bebekle yanlız bırakın' bakışıydı." Ebesinin eyelineri. Ona bir bakış attım. Ne bakışı olduğunu çözmeye çalışıyordu. "Bu bir 'öp beni bebeğim' bakışıydı." Ultra cesaretimi toplayıp söylemiştim. Ve ani ultra cesaretimle kollarımı boynuna dolayıp dudaklarını öpmeye başladım. Parmak ucuna çıktığım kısım yok tabi. Öpüşünde sırıttı. Ellerini belime koydu. Umarım sonsuza kadar sürer çünkü yüzüne bakamayacağım.

Ellerini belimden ayırmadan öpmeyi bıraktı. "Senden çok hoşlandım seksi çocuk bakışın da var mı?" Dedi kıkırdamaya başladım. "Henüz yok onu sadece söyleyebiliyorum." Acemiymişim gibi konuştum.

Beraber odaya çıktık. Pijamalarımı giydim. Ve elbisenin üstüne pijama altını giymeye çalışan Mag'i izledim. Onun yüzünden siyah atlı prensimle flörtüm yarıda kaldı. Çünkü kusmuştu. Bende yardım etmek zorunda kaldım. Ona yastık fırlattım. Ama benim yastığımdı. Almaya üşenip yorganı kıvırıp yattım.Uyumam hiç zaman almadı.

Bölümle alakalı yorumları bekliyoruum. Xoxo

COVENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin