Dobré ráno Prachu, to byla věta, kterou jsem si po probuzení řekla. A taky že jo, stál tam. Ale.. Znovu mluvil. Tak naléhavě... Tentokrát jsemale něco i slyšela. "Zastav... Než... Zabij... Zradí... Kojot... Přijde... Nový... Zabije... Pomoc..." Co to má znamenat? Ale.. Jestli dobře chápu, a že já chápu dobře, tak k nám do smečky příjde někdo nový!
Miluju lov. Nejlepší je ale ten, kdy jsem sama, ani průzkumníka nemám. Tak se nejlépe pilují dovednosti. Běžet lesem, sama... Nikde nikdo, jen ten tajemný přízrak za mnou... Počkat co??? To mě jako někdo sleduje??? Bum! To jsem zakopla o kořen. Když jsem se zvedala, ucítila jsem cizí pach. Nic mi do toho jako lovkyni nebylo, ale co kdyby z toho psa byly potom problémy, že? Tak jsem se vydala po stopách toho pachu.
Narazila jsem na malého psíka. Byl opravdu hoodně malý a hooodně chlupatý. "Jak se jmenuješ? Co tady chceš? Toto je MOJE území!" Psík málem vyskočil až na hvězdy, jak se lekt. Málem jsem v duchu umřela smíchy. "Eee... Promiň, hned zase půjdu. Jo, a jmenuju se Muffin. Jsem od nevyjících. A ty máš smečku? Nemohl bych se k vám přidat?" Zakroutila jsem očima. Vždiť ten Maffin právě řekl, že hned půjde, a hned na to se mě zeptal, jestli nemůže ke mě do smečky! Nakonec jsem se zmohla jen na: "Pojď za mnou, ukážu tě alfovi."
"Alfo! Beto! Tenhle pes se k nám chce přidat! Alfo, Beto!" Alfa líně vyšel z doupěte. Brix za ním. "Neřvi tak, nejsme hluchý!" To byla alfova odpověď. Zato Brix jednala lépe. "vypadá pěkně. Jak se jmenuješ, pse?" Maffin vypadal, že se co nevidět počůrá strachy."M- Maffi... n. Jmenuju se Maffin." Brix si ho znovu přeměřila pohledem. "Hmmm... Vypadá dobře. Když zvládne zkoušky, může se stát členem smečky. Konec slyšení." A alfa nemohl dělat nic, ne souhlasit, a zalést do doupěte.
Takže Prach měl nakonec pravdu. Přidal se k nám nový člen. Jen by mě zajímalo, jak dopadnou zkoušky. Nakonec by z něj mohl být dobrý průzkumník. Doufám, že ten vrah ho nezabije dříve než já. Dobrou noc, smečko má...
Doufám, že se vám to líbí! Ocením komentářík.
ČTEŠ
Příběhy mojí smrti I- Pach pomsty
HumorTohle má být doják o životě a umírání, nebo ne? Ne. Rozhodně ne, když se pokoušíš zabít, a moc to nejde. Pak je z toho komedie.... Navíc ještě musím vybádat, co se stalo s mým druhem. A ve smečce se oběvil další zráce.... To nevypadá dobře...