Canlar size bir duyuru yapacağım! LOKİ FANLARI İÇİN!
KOŞUN ALIN BUNU!
KİTAP SEPETİNDE DAHA UCUZ
BUNU İLK DUYURAN MARVEL FANI OLMANIN GURURUNU TAŞIYORUM.
GÖZüMDEN BİR ŞEY KAÇMAZ awsdfghjkrdtfygu
Kitabın Adı: Loki Fesatlığın Kalbinde (Direkt Loki olarak aratırsanızda çıkar bir kitap sitesinde, kitapçılarda da var ama internetten daha ucuza gelir. )
Sayfa: 408
Kitapçı Fiyatı: 42
İnternet fiyatı: 31.02
Kitapçıda incelediğim kadarıyla fikirlerim: Bence kitabın baskısı çok hoş, yani almaya değer ama umarım Amora ile sevgili olmaz. Baskı olarakta hoş, birçok MArvel karakterinin kitabını okudum fakat Loki'ye ait olanı uzun süredir bekliyordum. Yurt dışında bile 2020 yılında basıldı bu kitap. Yani Türkiye'ye gelme hızı çok aşırı iyi ya...
Gelmeyecek diye çok üzülmüştüm... Ama GELDİ!
Kitabın kendi konu yazısı: Çağlar boyunca insanlığın aklını kurcalayan soru: Kaderimizi değiştirebilir miyiz ?
Loki – Fesatlığın Kalbinde çıkar çıkmaz New York Times çok satanı oldu!
2020 CBC ödüllerinde Loki – Fesatlığın Kalbinde genç yetişkin kategorisi için önerilen 'en iyi kitaplar' listesine dâhil edildi.
New York Times çok satan yazarı Mackenzi Lee ilk defa genç okurları için üç roman yazıyor. Marvel Evreni'nin sevilen karakterleri, henüz açığa çıkmamış hikâyeleri ve kahramanlığı sorgulatan olay örgüleriyle okurlarına hayecan dolu maceralar sunuyor.
ALan varsa bana yazsın, konuşalım :) Ben sipariş ettim gelmesini bekliyorum <3 Geldikten sonra yine incelemelerimi yazarım size.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loki İle Hayal ET!
Fiksi PenggemarKitabın içerisinde bazen kısa kısa hayal etler, bazen uzun hikayeler bazense diyaloglar yazacaktır. Hayranlarla eğlence amaçlı yapılmış bir çalışmadır. Kapak Tasarımı: Vefayok