Bu Bir Sır (Doğum)

144 9 6
                                    


138. 

Sessiz bir ormanın derinliklerinde, ışık huzmeleri yaprakların arasından süzülerek yerlere düşüyordu. Loki ve Y/N, yeni doğmuş çocuklarını korumak için bu gizli ve huzurlu mekânı seçmişlerdi. Görünmez bir siperde durarak, birbirlerine derin bir sevgiyle baktılar. Y/N'in gözlerinde bir hüzün vardı, çünkü doğaları gereği onun sonsuz yaşamına sahip olan Loki ile bu dünyada sonsuz bir süre geçiremeyecekti. Ancak bu, onların şu anki mutluluklarını gölgelemiyordu.

Loki, bebeğini kollarına aldı ve Y/N, küçük yavrusuna merakla baktı. Bebek, saçlarında hafif bir yeşil tonla gözleri gibi parlak bir ışıltıya sahipti, babasının tanıdık özelliklerini taşıyordu. Y/N, sevgi dolu bir gülümsemeyle yaklaştı ve bebeğinin minik parmaklarını nazikçe okşadı.

Loki, çocuğunu kucağında sallayarak konuştu: "Küçüğüm, senin varlığın Asgard'da bilinirse sana zarar gelir. Bu yüzden seni burada, insanların gözünden uzak tutmalıyız. Ancak senin büyüyen gücünü de görmek istiyorum."

Y/N, başını hafifçe eğerek söze katıldı: "Evet, çocuğumuz, sen özel ve güçlüsün. Bu gücü iyi yönetmeyi öğreneceksin ve seni koruyacağız."

Bebek, ebeveynlerinin seslerine tepki verdi ve minik ellerini havada hareket ettirdi. Loki, güçlü yeteneklerinin doğuştan geldiğini biliyordu ve bu yetenekleri geliştirmesi için ona rehberlik edecekti.

Y/N, sessizce bebeğini emzirirken, Loki yüzünde bir sevinç ifadesiyle izledi. Bu anı, güzellik ve umut dolu bir geleceğin başlangıcıydı. İkisi, çocuklarının masumiyeti ve aşk dolu varlığına odaklanarak, dünyadaki belirsizliklere karşı cesaret buldular.

Sakin ormanın içinde, Loki ve Y/N, çocuklarının geleceğine umutla bakarken, aile olmanın gücünü hissettiler. Onların dünya dışındaki sırlarını saklayacak ve çocuklarının mutluluğunu koruyacaklardı.


Ayy bu bölüm çok minoş oldu ya. Tam olarak bu uzunluklarda atacağım artık bölümleri, belki birkaç katı kadar daha uzun olabilir. <3 

Loki  İle Hayal ET!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin