140
Loki: Merhaba, Y/N! Bugün dünyayı kurtarmak için benimle maceraya hazır mısın?
Y/N: Merhaba, Loki! Elbette, maceralara her zaman açığım. Ama umarım bu sefer başka bir şehri yıkmazsın.
Loki: Ne? Ben bir tanrıyım, şehirler yıkmak işte benim işim!
Y/N: Evet, evet, biliyorum. Ama son maceramızda evimin çatısını tamamen yok ettin. Sigorta şirketi beni artık kabul etmiyor.
Loki: Hah, onlar sadece biraz gözden çıkmış şeylerdi. Önemli olan, maceralarımızın sonunda hep galip geliyoruz.
Y/N: Evet, galip geliyoruz, ama mülk sahipleri senden nefret ediyor. Bir sonraki macerada lütfen biraz daha dikkatli ol.
Loki: Tamam, tamam, söz veriyorum. Ama biliyorsun, bazen kontrolden çıkıyor ve işler beklenmedik bir şekilde patlıyor.
Y/N: Patlamalar ve kaos senin ortak özelliklerin gibi görünüyor. Belki de biraz sakinleşmen gerekiyor.
Loki: Sakin olmak? Ben bir tanrıyım, sakin olmak bana uygun değil. Ama seninle birlikte olmak her zaman eğlenceli olduğu için biraz çaba sarf edebilirim.
Y/N: İyi, çünkü seninle olmanın sadece macera değil, aynı zamanda bir sigorta poliçesi gerektirdiğini öğrendim.
Loki: Ha, sigorta poliçesi... Eski dostum Thor'a sorsan, sigorta şirketlerine güvenmez. Yıldırımlarınızı ödemezler.
Y/N: Açıkçası, seninle ilgili bir sigorta şirketi için "tanrı garantisi" bulmalıyız. Belki de sana bir çeşit süper kahraman maskesi verelim.
Loki: Bir maske mi? Ben Loki, maskesiz bir tanrıyım!
Y/N: Tamam, tamam, unut şu maskeyi. Ama lütfen en azından biraz dikkatli olalım. Şehirlerin yıkımı ve sigorta masraflarına dayanmak zor oluyor.
Loki: Anlaşıldı, Y/N. Bir sonraki macerada biraz daha dikkatli olacağım. Sana söz veriyorum!
Y/N: İyi, söz verdiğin gibi yaparsan sevinirim. Yoksa seni Sigorta Şikayetleri Derneği'ne şikayet ederim!
Loki: Ah, neşeli Y/N, her zaman beni güldürüyorsun. Birlikte büyük bir maceraya hazırlanalım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loki İle Hayal ET!
FanficKitabın içerisinde bazen kısa kısa hayal etler, bazen uzun hikayeler bazense diyaloglar yazacaktır. Hayranlarla eğlence amaçlı yapılmış bir çalışmadır. Kapak Tasarımı: Vefayok