Jimin ve Jungkook o günden sonra sevgili olmuşlardı. Aralarında her ne kadar anlaşmazlıklar olsa da her daim birbirlerini sevmişlerdi.
İkisi de mesleklerini ellerine aldıklarında evlenmeye karar vermişlerdi. Eşcinsel evliliklerin yasal olduğu ülkeye gidip sade bir düğünle evlenmişlerdi. İkisi de süslü şeyleri sevmezlerdi.
Balayı için Tokyo'yu tercih etmişlerdi. Jimin'in hayali olan Disneyland'e de gitmişlerdi tabii ki. 1 hafta boyunca peri masalı gibi yaşamışlardı.
Güney Kore'ye geri döndüklerinde yoğun bir iş hayatına devam etmişlerdi. Evliliklerinin 1. Yılından sonra bir çocuk evlat edinmek istemişlerdi. Ne de olsa hayatları artık düzene girmişti ve bir çocuğa bakabilirlerdi.
Tanıdıkların yardımıyla evlat edinmek daha basit olmuştu çünkü eşcinsel bireylere iyi gözle bakılmıyordu. Yetimhanede dışlanan bir kız olan Jiho dikkatlerini çekmişti. Daha 4 yaşındaydı.
Alışma süreci ve yetkilelerin ara sıra kontrolleri bittiğinde daha rahat etmişlerdi. Jiho'yu çok seviyorlardı ve ona iyi ebeveynler olabilmek için her şeyi yapıyorlardı.
Jiho iki babası olduğu için seviniyordu. Çünkü diğer çocukların hep annesi ve babası vardı ama o farklıydı. Fakat bu durum okula başladığında biraz değişmişti.
Okuldaki sınıf arkadaşları iki tane babası olduğunu öğrendiği için ona kötü şeyler diyorlardı. Bu olayları öğrenen Jimin ve Jungkook ise kızlarıyla güzelce konuşmuşlardı. Bunun gayet normal bir şey olduğunu, utanılacak bir durum olmadığını anlatmışlardı. Jiho büyüdükçe babalarıyla gurur duymuştu.
Jungkook ve Jimin aşklarını hâlâ ilk günki gibi yaşıyorlardı. Jimin aşkının karşılık bulacağını hiç düşünmezken şimdi böyle bir duruma gelmişti. Ona o zaman itiraf ettiği için çok mutluydu. Jungkook onu çok seviyordu ve bunu çok iyi gösteriyordu.
Hayatlarında hep birbirleriyle birilkte olmuş, birbirlerini sevmişlerdi. Ölüm bile onları ayıramamıştı...
●●●
Çok cringe bir kitaptı okuduysanız gözlerinizden ve sizlerden özür dilerim. JSJDJSJJDJWJSKDJEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just One Day | jikook ✅
Fanfic[TAMAMLAMDI] Mini Fic Jimin Jungkook'a platonikti.. +18 ögeler içerebilir. Bunu dikkate alarak okuyunuz!