PART - 1

207 25 17
                                    


لەندەن  لای  دایک  و  چوارمنداڵەکە :-

لە  قوتابخانە ↓↓↓

کامێلا :- من وکیت بە  دزیەوە  دەچین  لەگەڵ  هاوڕێکەی مایکڵ . وتی  کاتێک  لەلای  جانێت  دانیشتبوو  لە  قوتابخانە  لە  شوێنێک  تا  کەس  نەیان  بینێت  یاریەک  دروست  دەکەن  .

جانێت :-  دەی  کامێلا  زوو  وابزانم  مامۆستا  هاتدەی  خێرا  بیکە  نێو  جانتاکەت .  وتی  کاتێک  خەریکی  یاریەکەبوون  کە  دروستیان  دەکرد .

کامێلا :- نا  با  بۆ  تۆ  بێت  ئەمە  دیاریە  لە منەوە  بۆ تۆ  وا باشترە  . کاتێک  یاریەکەیان  تەواو  کردبوو وتی  .

جانێت :- بەڕاست  هەربۆمن  زۆر  سوپاس  . کاتێک کامێلا  یاریەکەی دابە جانێت  وتی  .

کامێلا :- شایەنی نییە  .  وتی  کە  جانێت  دەست  خۆشی  لێکرد .

کامێلا :- ئاهـ  وا  بەرەو  ئێرە دێ  مامۆستا . کاتێ مامۆستا  دەهات  بۆ لایان  وتی .

کامێلا  کە  بە  جانێتی  وت  مامۆستا هات  .  جانێتیش  خێرا  یاریەکەی  خستە  جانتاکەیەوە  .

مامۆستا :- ئەوە  ئێوە  چی دەکەن  . کە  هاتەلای  جانێت  و  کامێلا  وتی  .

جانێت و  کامێلا :- هیچ  تەنها  قسەمان  دەکرد .
هەردووکیان  وتیان بە  مامۆستا  و  هەستان .

مامۆستا  :- ئێستا کاتی  قسە نییە  وا  زەنگی  لێداوە دەی زوو  بڕۆنە  پۆلەوە  دەی  .  کە  بە جانێت و کامێلای  وت  .

جانێت و  کامێلاش  خێرا  چونە  پۆلەوە  . دوای  20 خولەک  کاتی  قوتابخانە تەواو  بوو  هەموو  قوتابیەکان  رۆیشتەنەوە  بۆ  مالەکەی  خۆیان   شەوی  لێهات  جانێت  و  مارگرێت  لە  یەک  ژوور  دەخەوتن  مارگرێت  خەریکی  خوێندە  بوو  خوێندنی  تەواو  کردوو   ویستی  بخەوێ  کە  جانێتی  بینی  لەسەر   سیستەمەکەی  دانیشتوەو  یاریە  جادوویەکەی  کە  خۆیوو  کامێلای  هاوڕێی  لە  قوتابخانە  دروستیان  کرد  لە  پێش  خۆی  داناوە  و  سەیری  دەکات  مارگرێت  چوەلای  تابزانێ  جانێت  چ یاریەکی  دەکرد.

مارگرێت :- ئەوە  لەکوێوە  هات ؟  کە  یاریەکەی  بینی  لە  پێش  جانێت  وتی  چونکە  یاریەکەی  بلاوە  نامۆ و  سەیر  بوو  وتی .

جانێت :- من و  کامێلا  پێکەوە  لە  قوتابخانە  دروستمان  کرد  . وتی .

مارگرێت :- پێناچێت باش بێت .  کە  گرتیە  دەسیەوەو  سەیری  دەکرد  وتی .

جانێت :- سوودی  ئەبێت  سووێند  دەخۆم  پێشتر  داوای  هەموو  کە  لووپەلەکانمیان  کرد .  وتی.

جانێت :- دەی  نیشانت  دەدەم  وەرە  دانیشە  .
کاتێ  شوێنی  مارگرێتی  کردەوە  تا  دانشێت  لای وتی .

SORCERY SOUIS 🔞حيث تعيش القصص. اكتشف الآن