سڵاوتان لێبێ هاورێیان 💁
بمبورن بۆ درەنگ پۆست کردنی ئەویش لەبەر خوێندن نەم توانی پۆست بکەم هیوادارم لێم تێبگەن زۆر سوپاس بۆ ئەو کەسانەی کە خوێنەریی چیرۆکەکەم و هاوڕێی ماندوو بوونەکەم بوون تاکو ئێستا هەر لەم باریەوە پارتی نوێم دانا بۆ چەپکە گولاکانی خۆم زۆر سوپاس
🎬"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""لە کۆریا
لای تای و جیمین .......
تای :- جیمین ئەوە چییە هیچ مان نییە بۆ خواردن ؟ وتی کاتێک سارد کەرەوەکەی کردبوویەوە .
جیمین :- بووەستە ئێستا دەڕۆمە ئەو ڕێستۆرانتە هەنێ شت ئەکڕموو دێمەوە تۆ لە ماڵەوە بە باشە .... وتی کاتێک تای سەیری جیمینی دەکرد دەمی کردەوە .
تای :- بەڵام جیمین ئااااا .... وتی جیمین قسەکەی بڕی ...
جیمین :- چییە ئەترسی عەیبە وامەڵێ تۆ پیاوە پاڵەوانەکەییی هااا... وتی کاتێک تای قسەکەی بڕی ...
تای :- کێ وتی من ئەترسم ترسی چیی تۆ لەخۆتە بەمن ئەڵێ هاا. وتی بە لەخۆباییەوە .
جیمین :- باشە کەواتە لە ماڵەوە بە ئەوە دەڕۆم . وتی کاتێ پێکەنینێکی کرد ڕۆیشت .
POV - TAE
دووایی ئەوەی جیمین ڕۆیشت بۆ ئەوەیی هەنێ خواردن بکڕێت . من بەتەنها لە ماڵەوە بووم چوومە سەر قەنەفەکە ویستم دانیشتم و کتێبێکم بینی گردمە دەستەوە خەریکی خوێندنی بووم لە ناکاو خەوم لێی کەوت لە سەر قەنەفەک لە کاتێک دا کتێبەکەشم بەدەستەوە بوو . لە ناکاو گوێم لە دەنگی شتێ بوو لە هۆڵەکە چووم تا بزانم چییە بینیم شتێک بوو کە لە شتێکی سەیروو ترسناک ئەچوو منی تووشی شۆک کرد ئەوە بوو نەدەبووایە بیبینم وەستابوو لای دیوارەکە ...
ئەمە ئەو شتەیە کە تای بینی ↓↓↓↓↓↓↓↓↓
کە ئەوەم بینی هەستم بە ترسکرد بەڵام خۆمم گرت . بینیم کە ئەو منی بینی چوە ناو ئەو ژوورەی کەجیمین وێنەی تێدا دەکێشا منیش بەدوایدا ڕۆیشتم وتم بزانم بۆچی دەچێتە ژوورەکەیی جیمین کە چومە ژوورەوە بینیم ئەو دیار نەمابوو سەیری ئەو وێنەیەم کرد کە جیمین کێشابووی لە دیوارەکە هەڵی واسی بوو ، سەیری وێنەکەم دەکرد بینیم لە ناکاو ئامێرە مۆسیقایەکە کەوتەکار و گۆرانی دەگوت لە کاتێک دا هیچ کەسێک دیار نەبوو جگە لە خۆم نەبێ ، چوومە نزیکی ئەو ئامێرە مۆسیقایە دەستم نابە دووگمەکەیدا و کوژاندمەوە کە کوژاندمەوە ، هەستم کرد کەسێک لە پشتمدایە و دەڕوات لە ناکاو گڵۆپەکەی ژوورەکە کوژایەوە ، دووبارە سەیری وێنەکەم کرد بینیم چاوی ئەو وێنەیەیی کە جیمین دروستی کرد بوو بوو بەڕاستی کە ئەوەم بینی ترسام ویستم بڕۆمە دەرەوە لە ژوورەکە کە بەرەو لای دەرگاکە ڕۆیشتم لەناکاو دەرگاکە داخرا بە تووندی و دەنگێکی ترسناک پەیدابوو . سەیری ئەملاو ئەولای خۆمم کرد بینیم رووحێک دەرکەوت لە تەنیشت دیوارەکەدا دەڕۆیشت بەرەولای ئەو وێنەیەی کە جیمین دروستیکرد سەیری وێنەکەم کرد لە نێو دیوارەکەوە رووحەکە دەستی دەرهێنا و وێنەکەی لە دیوارەکە کردەوە بەرەو لای من هات منیش بەرەو دوا ڕۆیشتم لە ناکاو هاتە پاڵی پێوەنام کەوتمەسەر چەند شتێکا کە لە ژوورەکەدا بوو هەستام وتم بە تەرمایەکە ..
أنت تقرأ
SORCERY SOUIS 🔞
Terrorیاری جادووی ... رووحی خراپ ... ئازاردان ... بێ تاوان ... ترسێنەر ... یارمەتیدەر ... دەسپێکی :- 2020/ 11 / 4 تێبینی // هەمووی بیرۆکەی خۆم نییە ، تەنها هەندێک شتینەبێ کە گۆڕیومە .