PART - 2

110 18 13
                                    

لە کۆریا ...

لەبەرنامەیەکی تەلفزیۆنیدا تای  و جیمین وە هەروەها  دکتۆرێکی  پسپۆری دەرونی  کە  بەشداری دەکەن  بۆ ئەوەی  ناوبانگی  زیاتر  بە دەست  بهێنن  لە  کارەکەیان بۆیە  لەم  بەرنامەیەدا نزیکی هەزار بینەری  تێدا بەشداریان کرد  بۆیە هەموو ئەو خەڵکانەی  کە لە بەرنامەکەدا چاوەڕوانی جیمین وتای بوو لەدەووروبەری  هەزار ملیۆن کەس بوون هەمووی  خەڵکی  نەناسراوبوو بۆیە  هەموو خەڵکەکە تامەزۆری  بینینی  بەرنامەکەبوون کە  جیمین و  تای  یان  بینی  بە چەپڵەلێدان  پێشوازیان  لە  تای  و  جیمین کرد  .

پێشکەش کارەکە :- گەڕاینەوە  لای  ڕاوکەرەکانی تارمایی  پارک جیمین  کەناسراوە  بە جیمین وە کیم تاهیۆنگ کە ناسراوە بە تای ، نێچیرگرن دەربارەی ئەزموون و  هاوڕێیەتی خۆیان قسەدەکەن ئێستاش  قسە لەگەڵ میوانی  داهاتوم
دەکەین دکتۆر ستیفین کاپلان ئەوەی وتی  کە لێکۆڵینەوەکانی جیمین  واڕەفتاردەکات  وەک بەرازێک  بۆ چی ؟ ئەو پرسیارەی لە  دکتۆرەکە واتا ستیفین کاپلان  کرد .

ستیفین کاپلان :- باشە وادیارە بووە  کە هاوڕێتەیەکە  تەڵەیەکی  ئاشکرایە  . ئەو  قسەیەی بە ئاماژە وت بە جیمین و تای جیمین قسەکەی بڕی .

جیمین :- باشە هەرگیز پشتڕاستت نەکرادۆتەوە .
وتی بە ستیفین کاپلان .

ستیفین کاپلان :- بەڵێ کراوە خێزانی ڵۆتز هەموو شتێکیان کرد تا  ناوبانگەکە  بەبەنەوە ... جیمین قسەکەی بڕی ..

جیمین :- نەخێر ڕاست نییە سەیرکە تەواوی کاتەکە دەبینین زۆر ئاسانە  لە  دەرەوە دانیشیت و چیرۆکەکەیان هەڵبژێری  بەڵام  ئەوە شتێکی زۆر جیاوازە . ئەوەی  بە ئاماژە وت بە ستیفین کاپلان .

ستیفین کاپلان :- پێویست  ناکات بچمە سەرمانگ تابزانم ئایا  لە پەنیری سەوز  دروست کراوە . ئەوەی وت و ڕووی کردە  پێشکەش کارە کە و وتی .

ستیفین کاپلان :- گوێ بگرە  پارک جیمین ماڵێکیان نەبینیوە کە ئەو پیی وابووە  تارمایی تیابووە ، ئەو کاتەی خێزانەکەی تەواو بوو جگەرەیەکی هەڵکردو زەنگی لێدا  هەمووان پێیان وابوو کە تارماییە . وتی .

هەموو ئەو  قسانەی  کە دکتۆرەکە دەیکرد  جیمینی  توڕەکرد  و  هەموو قسەکانی  بە  ئاماژەدەکرد بۆ ڕوخاندنی جیمین و تای بۆیە  لەو نێوانەدا  تای  هیچی  پێ نەوترا  بۆیە  جیمینیش خۆی  پێنەگیراو وتی .

جیمین :- تۆ لە چ شتێکدا دکتۆری ؟ ئەوەی  بە توڕەییەوە  لە بەردەم  کامێرادابە ستیفین کاپلان وت.

ستیفین کاپلان :- دەی جیمین وەرەو  هەنێ جۆرم نیشان بدە باشە .. ئەوەی وتوو  قسەکەی  لەلایە جیمینەوە  بڕا.......

جیمین :- جۆرەکان لەگەڵ کەسێک ناخوێنم کە لێرەدا دانیشتوە و دەربارەی من و هاوڕێکەم درۆم لەگەڵ دەکات .بە توڕەییەوە وتی .

SORCERY SOUIS 🔞حيث تعيش القصص. اكتشف الآن