•7•

797 44 14
                                    

Staś
Obudziłem się rano z małym problemem. Problem mały? Nie powiedział bym, ale napewno był niezbyt wygodny. Spojrzałem na moje nogi i zobaczyłem. Ugh czemu!? Od razu poszedłem do łazienki sobie zwalić. Umyłem ręce i wyszedłem z obrzydzeniem do mojej osoby. To wszystko przez głupi sen. Dlaczego akurat musiał być o nim. I czemu z chłopakiem w roli głównej? Nie wiedziałem co się dzieje zaczęło mnie palić w środku. Strasznie się bałem myślą o tym ze miałem sen erotyczny z...... Ugh z Kamilem w roli głównej!
Cały czerwony poszedłem do kuchni i zacząłem robić sobie kanapki. Gdy skończyłem je robić usiadłem i zacząłem je jeść. W sumie nie były najgorsze. Skończyłem wstawiłem talerz do zmywarki i zacząłem rozglądać się po domu. Myśli związane ze snem nie dawały mi żyć. Starych jak zwykle nie było wiec usiadłem na kanapę w salonie i włączyłem netflixa. Włączyłem sobie Szkole dla Elity. Po chwili poczułem jak obok mnie kanapa delikatnie się ugina. Obróciłem głowę w bok i zobaczyłem mojego kota. Mały, czarny i przede wszystkim uroczy. Nie mogłem się powstrzymać wiec wziąłem kociaka i położyłem go na moich udach. Dzisiaj niedziela czilera utopia. Pare godzin oglądałem netflixa aż w końcu mi się znudziło. Wiec sięgnąłem po telefon i zacząłem przeglądać instagrama.
✨Kamil✨
Obudziłem się dosyć późno bo była już 15 ale to nic bo w końcu niedziela. Od razu poszedłem pod długi prysznic. Wyłapałem się, zjadłem ubrałem i zacząłem się nudzić. Powinienem odpoczywać po wczorajszej imprezie ale w sumie mam ochotę coś porobić. Hmmm może... Nie..... Albo dobra. Sięgnąłem po telefon który leżał na komodzie i wpisałem numer.
Sygnał
Pierwszy
Drugi
Trze-
-Halo-powiedziałem
-halo halo cześć co jest?- usłyszałem zza słuchawki.
-hej chciałbyś może wyjść dziś na miasto na przykład?-zapytałem cały zestresowane a moje dłonie zaczynały się pocić. Właściwie czemu ha się tak stresuje to tylko Stasiek.
-wiesz co dzisiaj w planach miałem odpoczywanie w domu i niezbyt mi się chce. Ale możesz do mnie wbić starych nie ma cała chata wolna -odpowiedział
-o ok spoko przyjadę tylko za ile i na jaki adres? - zapytałem delikatnie się trzęsąc
- za 30 min na Reymonta 18- powiedział spokojnie
-ok to będę za 30 minut do zobaczenia-odpowiedziałem już spokojniej
-papa do zobaczenia- powiedział po czym się rozłączył.
Nie rozumiem skąd nagle we mnie tyle emocji. Rozmawiałem z przyjacielem i zabrało mi słów do rozmowy. Ok muszę się uspokoić idę wyczilować na te 30 min. Usiadłem na łóżku, chwyciłem mojego laptopa i włączyłem YT.
Zanim się obejrzałem minęło już 20 min. Chłopak mieszkał jakieś 5 min od mojego domu wiec popsikałem się perfumą, ubrałem buty i wyszedłem z domu. Po drodze wstąpiłem do sklepu i kupiłem 2 paczki Lay's-ów. Po chwili znalazłem się pod drzwiami przyjaciela i głośno zapukałem. Po chwili otworzył mi Stasiek. Ubrany na luzaka w czarne dresy i szarą koszulkę. Miał delikatnie mokre włosy i czerwone poliki.
-Hej wchodź- zrobił mi przejście w drzwiach i serdecznie się uśmiechnął
-hej, ładnie tu masz- powiedziałem
-dzięki dzięki, chodź tedy-poprowadził mnie do całkiem dużego salonu z kominkiem i jedną ścianą wyłożoną drewnem. Było tu naprawdę ładnie.
-to co robimy - dodał po chwili patrząc na mnie jak odkładam chipsy na stolik.
-nie mam pojęcia a ty co chcesz robić?-zapytałem spoglądając na niego z za ramienia.
-jaa hmm... albo bym pograł na ps-ie albo pooglądał jakiś film-odpowiedział po czym usiadł na kanapę.
-ooo możemy pograć. Jakie nasz gry? -zapytałem również po chwili siadając na kanapę. Chłopak w tym czasie spod stolika wyciągnął pudełko z grami.
-uuu Minecraft-powiedziałem wyciągając grę z pudła.
-gramy? -zapytał delikatnie wskazując na grę
-ta pewnie- podałem mu opakowanie
Na co ten podszedł do sprzętu i włożył płytę. Graliśmy i się śmialiśmy co chwile, robiliśmy różne challange i dobrze się bawiliśmy. Koniec końców nam się znudziło. Wiec wyłączyliśmy grę i włączyliśmy netflixa. I zaczęliśmy oglądać ten nowy horror o tej dziewczynce co zaginęła i w beczce była. Straszne nie polecam. W pewnym monecie nie zaplanowałem nad sobą i przez strach przytuliłem się do chłopaka i schowałem głowę w jego torsie. Ten odpowiedział na to tylko delikatnym i przyjemnym głaskaniem mojej głowy. Po chwili odwróciłem głowę znów oglądając film, ale dalej przytuliłem się do chłopaka i położyłem głowę na jego kolanie. Siedział po turecku wiec nam obojga było całkiem wygodnie. Po chwili chłopak wstał i rozsunął kanapę. Przyniósł koc i się położył opierając się całymi plecami o oparcie. Po chwili również się położyłem na co chłopak położył rękę pod moje plecy a drugą mnie objął. Od razu odwzajemniłem to i mocno się w niego wtuliłem. Czułem jego delikatny ale subtelny zapach perfum po czym zasnąłem.

 Czułem jego delikatny ale subtelny zapach perfum po czym zasnąłem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Czy to przyjaźń? A może miłość? Ewron x ThorekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz