Arkadaşlar hani hikayemde selim şebneme tablo aldı...umarım unutmamışınızdır.2-3 bölüm önce yazmıştım....işte o tablo multimediadaki tablo.sizinle paylaşmak istedim.bide hikayede yazrken multimedia yazısı çıkarsa multimediadaki resme bakın.kafanızda canlandırma kolaylaşsın diye...neyse çok konuştum galiba size iyi okumalarr......
ŞebnmemHepimiz kızlarla aynı anda ÖZLEMİŞİZ demiştik.evet gerçekten havasında bizi çeken birşey vardı.ne de olsa bu topraklarda doğmuştuk.aman bende çok arabesk oldumm.
Ş:seliiimmm.
Selime öyle aç gözlerle bakmışım ki.selim anladı.
S:canın boyoz çekti.
Ş:hemde çok.
Kainat ve almillada can ve özgürr aç bakışı attıktan sonra.doğrruu bi cafeye gidip boyozlarımızı söyledik.
Boyozlarımızı yerken karnımda bı sancı hissettim.karnıma dokundum.valla tekmeliyo.ağzımdaki dışarı püskürttüm.herkez bana baktı.bağırrarak.
Ş:tekmelediii!!
bizimkiler kiimm diye bağırdı.bende yerime oturdum.
S:ee söyle kiö benim karımı tekmelemiş.bi kendini göstersin.ben onu nasıl dövüyomm..
Ş:hiiiii Bebek katili.sen kızımızı nasıl döversinn...
S:şebnem ne saçmalıyosun.
S:kim tekme attı biliyon mu?.
Herkes:kim
Ş:bebek.
K;valla mı kızz.
Ş:valla kızz.
A:aa bebek mi tekme attı kız
Ş:bebek attı kız.
Ö:allah aşkına şu kız kelimesini tekrrarlayıp durmayın ya.
S:şebnem gelsene bi yanıma otur.
Ş:peki.
Selimin yanına oturdum.sonra karnıma dokundu.
S:ee hani tekmelemiyoo...
Ş:o o zmandı.
S:he-
Ş:bak tekmeledi.
S:aaa evet.
sonra almila söze daldıı.
A:şebnem hadi plana başlayalım.
Ş:çok zamn kaybettik bile.
S:istikamet nereye.
Ş:off selimm kaçıncıya tarif ediyorum.
S:tamam tamam hatırlıyorum merak etme.
Arabaya bindik.eski evime geldik.evet gerçekten büyüktü. Amaann banane ya.ya nasıl sananne şebnem.bu senin büyüdüğün ev ya-.of ne diyom ben.ama baya büyük hee.
K:yuh.
C:ne kadar büyük bu ev burası.
S:baksana şebnem karşıdakinlere herkez ne diyo.şebenem hanım ve selim bey gelmiş diye bağırınıyolar.
Ş:aa evet.
S:neyse hadi içeri gir..
Ş:sende gel.