Şebnem
Arabaya bindik.Adrese gidiyoruz ama içimde endişe var.
Ş:selim bu adamı benim hiç gözüm tutmadı.ya adres yanlışssa.
S:merak etme aşkım adam korkağın teki.
Adrese geldik.arabadan indik.fabrika gibi biryerdi burası içeri girdik.hemen selimin elini tuttum.5 tane adam bize doğru yaklaşıyorlardı.birden özgür selim ve canı duvara dayayıp yumraklamaya başladılar.onlarda yumruklamak istediler ama yapamadılar.en sonun selim bitane yumruk çaktı adama .adam onu daha çok dövmeye başladı.hemen kızlarla yanlarına koşucaktık ki başka adamlar bizi kolumuzdan tutup sandalyelere otutturdular.ellerimizi bağlayıp ayaklarımızı bağladılar.
Ş:ya siz kimsiniz bırakın bizi
Adam cevap vermeden gitti.
K:ben çok korkuyorum
A:bende
Ş:sanki ben korkmuyorum.
K:nasıl çıkçaz burdan.
Ş:ah bi bilsem
A:benim cebimde çakmak var
Ş:çıkart sonra ipi yak.
Almilla çakmağı zarda olsa çıkarttı elindeki ipi yakmaya başladı.evet başardı ipi yaktı.hemen ayaklarındaki ipi çözüp bizi çözdü dikkatlice selimlerin yanınaa gittik.selimler bayılmıştı.bi tane tokat çaktım.uyandı.
S:şebnem
Ş:bağarma suss.
Hemen selimin ipini çözdüm.kızlarda ötekinlerin ipini çözdü sonra kapıya işerledik.kapıda 2 tane adam vardı selimler onlara yumruk attı.bayıldılar.hemen arabaya atladık.belalıya doğru yol aldık.
Arkadaşlar kısa bölüm oldu.yb yarın gelcek.