21 Aralık

120 17 14
                                    

Ailem gerçekten çok umursamaz.Haberim olmadan arkadaşlarımla kampa gitmeme izin vermişler acaba isteyip istemediğimi biliyorlar mı?5 dakika önce kurstan çıkıp eve geldim ve 1 saat sonra arkadaşlarımla kampa gideceğimi öğrendim.
-Ya ne güzel eğleneceksiniz işte hem sana sorsam bile kabul edeceğinden eminim,diyor annem.Sizi tanıştırmadım galiba bu annem Açelya öz annem...
-Belki istemeyecekti ama neyse olan oldu ,dedi babamda aslında bana annemden daha sıcakkanlı geliyor çünkü düşüncelerimi önemsiyor ama üvey babam...
Konuşmalarını bi kenara bırakıp üst kattaki odama çıktım. Çantama ne koymam gerektiğini bile bilmiyordum çünkü daha önce hiç kampa gitmedim.
İlk iş telefonumu açıp internetten gerekli malzemelere baktım:çakmak,pijama,şu,atıştırmalık aldım sadece yanıma tek başıma gitmeyecektim diğer arkadaşlarım eksikleri düşünüp yanlarına alacağından emindim telefonumun şarjı zaten doluydu olmasa bile yanıma almamın ne mânası vardı ki.
Alt kata tekrar indim annem elime bi çadır tutuşturdu,ah bunu nasıl unutabilirim nerede uyuyacaktım.İkisiylede vedalaşıp arkadaşlarımı beklemeye koyuldum.Evet işte oradalar Ateş,Kumsal,Bade ve Berk bunlar benim arkadaşlarım Ateş,Tom Feltonun 16 yaşındaki Türk versiyonu gibi , Kumsal kısa saçlı kahküllü inek öğrenci tipinde ama inek öğrenci değil her neyse Bade Kumral uzun boylu yanımızda ablamız gibi duran ama bizle yaşıt olan Hande Erçel gibi ve Berk size bu ismi söylediğimde aklınıza ilk ne geliyorsa öyle bir tipi var evet herşeye benziyor çünkü.Ama saçları onu çoğu kişiden ayırıyor dalgalı daima dağınık saçları.Ah unuttum ya ben Aralık bu arada,doğduğum aydan dolayı ismim böyle. Aslında kısacası Maggie Lindemannne'nin kopyasıyım.Ne yalan söyleyeyim erkek olsam bana aşık olurdum çünkü gerçekten güzelim bunu birçok kişiden duydum da bu yorumu yapabiliyorum egoist felan da değilim ayrıca...
Hiç zaman kaybetmeden arabaya bindim arabayı Ateşin abisi sürüyordu ismi Duman tam kardeş isimleri yalnız.
Arabaya biner binmez aramızda ailemin bana sormadan direk izin vermesinin saçmalığı hakkında bir konuşma geçti.
Evet saçmaydı.Nihayet herkes sustuğunda kulaklıklarımı taktım ve önerilenler listesini başlata bastım.Sürekli bi şarkıya bağımlı kalan bi insan değilim bana ne dinlemem öneriliyorsa onu dinliyordum.Teomanın paramparça şarkısı çalıyordu şarkıya eşlik ederken tam da şu kısmındaydım
"Bugün benim doğum günüm
Hem sarhoşum hem yastayım
Bir bar taburesi üstünde  
Babamın öldüğü yaştayım..."
Biliyor musunuz bu şarkı tam olarak beni anlatıyor ben doğduğum gün öz babam ölmüş ben doğumun için 20 Aralık tarihini vermişler fakat 20 Aralıkta doğmamışım 21 Aralık gecesinde doğmuşum babamsa 21 Aralık sabahında kalp krizi geçirerek ölmüş.Aslında babamın öldüğü yaşta değilim,gündeyim...Ben 5 yaşındayken de annem sürekli sorduğum babamla ilgili sorulara dayanamayarak uzun süredir konuştuğu üvey babamla evlenmiş.Aslında düşüncesi ben ne kadar küçükken evlenirse o kadar çabuk alışacağımı düşünmüş ve öylede olmuş...
Her neyse.Ne bi saniye bugün benim doğum günüm gerçekten,21 Aralık...Demek bu yüzden önerilenlerde bu şarkı var ah canım uygulamam ne de beni düşünüyor ve arkadaşlarım...Kendi aralarında konuşan arkadaşlarıma baktım ve gülümsedim demek bunun için kampa gidiyoruz,demek bunun için ailem ben birşey anlamayayım diye direk izin vermiş.Ya öyle değilse ya da öyleyse belki hatırlamıyorlar bile belkide oraya farklı birşey yapmak için gidiyoruz... Bunun ne olduğunu zaman gösterecekti anlaşılan.Çünkü ne zaman bir şeyden emin olsam her zaman emin olmadığım şey olurdu ve umarım öyle olmaz çünkü macera lazım değil.

AralıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin