Ketika J-hope sedang call Mr.X, J-hope tidal sedar bahawa Tae telah mendengarnya dari luar.
Di luar pintu
Tae: Kenapa J-hope buat semua ni? Angkara duit dia sanggup viralkan gambar aku? Aku kene halang dia sebelum tersebar diseluruh dunia.
Tae segera turun ke bawah,ketika di bawah Tae berpura² duduk sambil minum secawan air kosong. J-hope turun dan menghampiri Tae. Tae segera baling air kosong itu dan J-hope basah.
Tae: Kau memangkan! Padan muka basah! Kau ni kalau nak duit tak payahlah nak buat kerja jahat macam ni! Kita dah lama jadi kawan!! Ini yang kau balas kat aku!! J-hope aku tak kira...aku nak kau padam semua gambar tu!
J-hope: Tae! Aku buat semua ni sebab aku dipaksa!
Tae: Oh dipaksa?! Dipaksa sebab apa duit?! J-hope sedarlah apa yang kau dah buat.J-hope menahan marah dia mendekati Tae dan terus menumbuk perutnya. Tae membalas tumbukan tetapi satu suara memanggil.
Namjoon: Tae,J-hope!! Apa gaduh² ni?
J-hope: Tae yang mulakan dulu...dia yang mulakan menumbuk aku!
Tae: Kau ni memang dasar kawan tak guna!!!Tae menumbuk J-hope sekuat tenaga nya Namjoon cuba menghalang tetapi J-hope sudah berdarah² Tae juga sama. Yang lain datang
Jin: Tae,J-hope!! Kenapa sampai berdarah ni!! Kenapa korang gaduh..
Jimin: Jom kita selesaikan masalah ni dengan cara elok.
Suga: Korang dah lah gaduh...aku tahu kau tengah sakit hati dengan J-hope tapi...kita bincang baik² ye janganlah gaduh.
Kookie: Betul tu...Tae dan J-hope bangkit perasaan Tae masih lagi marah dia berdua duduk berhadapan di kerusi meja makan.
Beberapa minit kemudian....masalah selesai J-hope telah meminta maaf kepada Tae, dan Tae juga memaafkan J-hope.
Kookie: Ha kan elok bincang baik² ni tidak main gaduh² pulak.
Suga: Dan sekarang dah settle jom kita makan malam
Jikin: Enjoy!!TAMAT
Dah tamat ni jangan lupa
Vote ye
Thanks baca
YOU ARE READING
HALLO BTS
HumorDimana cerita-cerita tentang BTS tak kesah pun dimana tetap ada cerita