Surorile au luat naștere pentru voi. Grădina s-a deschis și vă așteptăm cu brațele deschise.
Cine suntem?
Imaginația este un infinit fără granițe ce se întinde tot atât pe cât îi permitem. Doar ca ea nu funcționează la toți în același fel. Nu doar o data s-a întâmplat, pe această platformă și în afara ei, ca o lucrare să fie catalogată greșit. Căci dacă eu sunt fan al unui gen sau stil anume cu greu voi cântări toate categoriile la fel. Așa că înainte să ajungeți la formularul de înscriere, unde veți putea alege o persoană (și dacă va fi disponibilă va prelua lucrarea) ne-am gândit că ar fi bine să ne cunoașteți mai întâi. Să știți cum gândim și ce ne place, ce căutăm într-o lucrare și cum vedem noi perspectiva unei opinii.
Iată, deci cei trei membri:
Svetlana Kazim – svetlanaKzm
Oana B. – Vanilutsa
Mona – Bemore4less
#Prezentarea lor în capitolul următor#
Ce ne propunem?
1. Fiecare lucrare merită să fie șlefuită și să aspire spre perfecțiune.
2. Vindecăm sufletele rănite ale cărților.
3. Susținem cuvintele scriitorilor și doar le dăm aripi să zboare într-o lume ce a uitat să zâmbească și să aprecieze sufletele cărților.
Câteva reguli de conduită:
1. Aveți răbdare – ne-am propus să venim în ajutorul vostru, timpul este mult prea scurt și vrem să vă ajutăm cât de mult putem.
2. Apreciem un limbaj frumos, cuvintele pot fi flori, dar se pot transforma ușor în arme.
3. Acest spațiu este unul zen, nu aruncați cu vorbe ce pot răni.
4. Discuțiile sunt constructive, iar noi, surorile, vom încerca să păstrăm o legătură strânsă cu voi când vom porni împreună pe acest drum.
5. Vom accepta lucrări ce au minim două capitole. (Notă: pe lângă prolog, cuvânt înainte, prefață, distribuție etc.).
6. Vom accepta doar lucrări scrise cu o gramatică cel puțin decentă.
7. Nu o să vă cerem luna de pe cer, dar o mică plată va exista. Fiecare dintre noi va decide exact în ce constă.
8. Regula surorilor: vom face observații pe întreaga lucrare. Timpul acordat unei lucrări va fi de maxim o lună, în funcție de complexitatea și lungimea lucrării. Ne dorim să vă oferim o părere profi și ca la carte.
9. Completați formularul în secțiunea de comentarii de la sfârșitul capitolului doi.
10. O regulă pe care sperăm să nu o punem în practică: este posibil să fim nevoite să refuzăm o lucrare, motivele vă vor fi explicate în privat.
Semnat,
Guardians of the Books.
CITEȘTI
Gradina secretă - Terapia cărților
No Ficción-Pauză- Uneori sufletul nostru este spulberat, trântit la pământ și ne este foarte greu să ne ridicăm din nou la cer. Guardians of the Books, noi, surorile, ne propunem să vă ajutăm pentru a deveni acel diamant frumos în toată splendoarea fără a ște...