Oana B. - Vanilutsa
Nu ar trebui să mă alegi dacă tot ce îți dorești să obții sunt doar câteva răsfoiri ale cărții tale. Nu stau prea bine cu timpul, așa că lucrările pe care le voi accepta trebuie să fie capabile să îmi atragă atenția și interesul.
Iubesc poveștile de dragoste și sunt atrasă de orice clișeu bine realizat. Apreciez totuși imaginația, originalitatea și abordările diferite. Poate nu voi accepta orice poveste și nu voi putea onora fiecare comandă. Însă odată ce ți-am acceptat lucrarea mă voi dedica trup și suflet pentru a te cunoaște mai bine ca scriitor. Voi acorda timp și atenție cărții tale încercând astfel să caut cea mai bună formulă a ei.
Asta nu înseamnă că îți voi modifica ceva. Nu vreau să îți distrug amprenta de scriitor și nici să încerc să îți caut nod în papură. Sunt aici pentru a te ajuta, nu pentru a te umili sau a-ți călca avântul literar în picioare. Până atunci, multă inspirație, scriitorule!
Svetlana Kazim - svetlanaKzm
Probabil mă știți, sunt răzvrătita grupului. Cea în căutarea stilului propriu. Sunt într-o continuă căutare de cuvinte și le așez în felul meu. Când apuc stiloul în mână, nu ne oprim. Dau tot din mine și ofer material brut. Sunt o proscrisă a grupului. Fac parte din cei care au avut tupeu de a se pune împotriva curentului. Orice este ieșit din tipar este pe placul meu, dar nu mă dau înapoi și de la un clișeu bine scris. Dacă aleg un stil, acela e al trăirilor intense. Nu pun preț pe acțiunea cărții, cât pun preț pe trăirile personajului principal. Ai o carte ce calcă în picioare orice canon de scriere? Atunci sunt sora potrivită.
Mona aka the funny toddler - Bemore4less
Hello! Aici răsare, mezina surorilor! Eu sunt Mona, am 16 ani, domiciliul în... România! Daa, nu prea contează de unde și cum, contează să fie folositor. Ei bine, cumva mi s-a tot repetat că e plăcut ceea ce fac sau scriu, cum comentez sau cum susțin anumite idei, deci iată-mă pe aici.
Mă poți alege oricând pentru o părere, dacă îți plac și ție chestiile funny sau dacă crezi în extratereștii. Rânjesc desigur și glumesc, dar cred că cel mai important lucru din partea mea va fi seriozitatea, implicarea, dar și stropul necesar de amuzament combinat cu necesarul de duritate pentru lucrarea ta. Da, exact cum am spus. Nu cu tine, ci cu lucrarea. Cea care uneori se încăpățânează să se dovedească căpoasă să ascundă mici chichițe, de tine, dragule autor si care, poate nu le-ai observat. Ador să mă axez pe plot și subiect, dar ajut la cerere gramtical, cât pot știi și eu în masura cunoștințelor mele.
Sunt cine vreau să fiu și mă mândresc cu asta.
În plus ca și pățitul nu e nimeni, deci eu accept cererile pentru care se face plata înainte (citire la un capitol din Antiohianul, un comentariu din care se vede că s-a citit și o părere despre acesta, follow permanent acestui cont)
Cred că dacă...
Formular:1. Titlul;
2. Autor (username);
3. Statusul lucrării: (ne)finalizată;
4. Numărul de capitole;
5. Genul lucrării;
6. Criticul dorit;
7. Rezumat/descriere;
8. Ce doriți a se avea în vedere (în special) din cartea voastră: gramatică, direcția plotului, estetica, etc. pe lângă concluziile personale;
9. Tag prieteni/cunoscuți.
CITEȘTI
Gradina secretă - Terapia cărților
No Ficción-Pauză- Uneori sufletul nostru este spulberat, trântit la pământ și ne este foarte greu să ne ridicăm din nou la cer. Guardians of the Books, noi, surorile, ne propunem să vă ajutăm pentru a deveni acel diamant frumos în toată splendoarea fără a ște...