SPECIÁL -10K

610 21 10
                                    

Za prvé, chtěla bych vám hrozně poděkovat za 10 k a za druhé užité si speciál, zasloužíte si ho ❤️

O sedm let později...

Arya seděla v křesle a hladila si velkého černého psa, který poslušně seděl vedle ní.,, A pak si ho zavolal zástupce, měla si vidět ten jeho pohled, hrozně se klepal " zasmála se Lily.,, Já se neklepal!" stál si za svým James. Jenže zakřičel tam moc až to probudilo malého Harryho. Lily už chtěla vstát, já jí ale zastavila.,, Nech to na tetě " Lily se jen usmála a znovu si sedla. Vstala jsem, došla jsem k Harrymu který spinkal v nízké kolíbce.,, Harry Potter, se nám pokalal" Rychle jsem ho přebalila, jenže Harry pořád plakal.,, Siriusi "zavolala jsem na svého psa. Sirius hned pochopil a lehl si vedle sebe Harryho.

Bylo už dost pozdě, proto jsem se rozhodla že se vrátím domů. Když jsme se vrátily Sirius si šel hned lehnout. Přemýšlela jsem nad tím co mi Lily řekla,, Ryy vím že je to těžké ale musíš na něj zapomenout a někoho si najít."Měla pravdu, ale nešlo to, občas se mi o něm zdá že spolu žijeme a máme děti. Ale pak se zase probudím a jsem sama.

Probudila mě sova která klepala na mě okno. Kdo by mi tak brzo ráno posílal spěšnou sovu? Rychle jsem otevřela okno a vzala sově dopis.,,Brumbál? " otevřela jsem dopis. ,S velkou lítosti vám musím oznámit že Lily a James Potterovy včera zesnuly. Jednalo se o útok vy víte koho, prosím vás nedělejte žádné unáhlené rozhodnutí kterých byste potom litovala ,je mi to líto ale jste jediná koho teď Harry má. Nyní je v bradavicích, musíme ho ochránit, musíme ochránit jediný živí  důkaz Lily a Jamese Pottera. " Bolelo to, bolelo to možná víc než stratá Siriuse.,, Proč mi všichni umírají" začala jsem křičet a svezla jsem se po štěně. Ne, tohle nemůžu, musím vstát jsem jediná kdo se může o Harryho postarat. Na několikátý pokus jsem vstala. Oblékla jsem se, vzala jsem si kabát, zavolala jsem Siriuse a přenesli jsme se.

,, Harry je mi to tak hrozně líto "Objala jsem ho pevněji. Nezvládla jsem to. Nemohla jsem zastavit slzy.

O několik let později
,, teto, dnes mi přijde dopis z bradavic" usmála jsem se. ,,Ano, tví rodiče by byli moc pyšní" Harry se smutně usmál se a zeptal,, teto řekneš mi znovu ten příběh jak se do sebe rodiče zamilovaly?" zasmála jsem se, slyšel ho už tolikrát že to dokončoval za mě. Začala jsem vyprávět ale v tom někdo zazvonil. ,, Já myslel že dobby neumí zvonit " Přemýšlel Harry. Uchechtla jsem se a šla jsem otevřít dveře.,, Rémusi! Dlouho jsme se neviděly "zarazila jsem se. Nebyl tu od té doby co Lily a James zemřely.,, Promiň Ryy, vím že to pro tebe bylo těžké a je mi líto že jsem tě v tom nechal samotnou.." Na jednou se zarazil a všiml si Harryho. ,, Ty jsi.. " Harry zdvořile natáhl ruku a představil se,, Harry Potter, odkud znáš tetu? " Zarazil se. Sehla jsem se k Harrymu,, Zlatíčko to je Remus ten o kterém jsem ti vyprávěla, je to přítel tvých rodičů" Harry se usmál. Najednou přiletěla sova. Harry rychle otevřel okno a vzal si dopis. ,, zlatíčko dej ji něco na zub "Harry přikývl a šel ji nakrmit.,, Promiň, pojď dál" a Remus se nejistě usmál ale vešel. Sedli jsme si do obýváku, položila jsem na stůl kávu.,, Takže sis ho osvojila? " Usmála jsem se.,, Ano, hodně mi s tím pomohl kdyby ho nebylo asi bych to nezvládla",, Já vím že to bylo těžké a je mi moc líto že jsem tu pro tebe nebyl.. ",, Rémusi, bylo to těžké pro každého a já na to nebyla sama a popravdě jsem se bála víc o tebe" usmála jsem se.,, Taková si byla vždy, vždy ses bála víc o nás než o sebe " zasmál se smutně.,, víš přemýšlela jsem nad tím co jsi mi před rokem navrhl" Nadějně se usmál.,, Možná už je načase abych zase randila, Sirius by to chtěl, nemůžu být celý život smutná z toho co se stalo "Remus mi dal ruku na stehno a řekl,, Ryy, jestli nejsi připravena, tak počkám" zamyslela Usmála jsem se.,, Jsem přípravená, víš už dlouho si myslím že se k tobě mé city změnily, jen.. " Remus mě nenechal dokončit myšlenku a políbil mě, po dlouhé době jsem se cítila opravdu šťastně. Věřila jsem že to je správné.

1. září, den odjezdu do bradavic
Stáli jsme u vlaku který za chvíli odveze děti kouzelníků na to nejúžasnější místo v kouzelnickém světě.,, Máš všechno Harry? ",, Ano teto"  odpověděl divným hlasem.,, Děje se něco Harry " zeptal se Remus.,, Já.. Jen, co když mě moudrý klobouk přidělí do Zmijozelu?" Usmála jsem se.,, Harry, ty jsi stoprocentní Nebelvír, a pokud tě dá do Zmijozelu, pořád budeš úžasný, to nic a nikdo nezmění, a vzkaž Severusovy že jestli na tebe byť jen zvýší hlas, že přijedu a zbiju ho"  Harry se zasmál, v tu chvíli se ozval vlak, který naznačil že děti mají nastoupit.,, Hlavně nám piš a uží si to, až se vrátíš na prázdniny bude tu na tebe čekat sestřička ",, Budu a moc se na ní je těším" Rychle nastoupil. A zamával nám z vlaku. Snad nikdy nezažije zlo jménem Voldemort...

Ještě jednou se vám chci moc poděkovat, jste opravdu úžasní ❤️

Poberti: Příběh dívky co měla být ve Zmijozelu!Kde žijí příběhy. Začni objevovat