Ši istorija mano manymu ganėtinai ypatinga.Manau neteisūs tie ,kurie sako ,kad kompanijoje visuomet smagiau.Ne. Ši istorija bus šiek tiek kitokia.Mes buvome tik dviese..It was us against the world.
———————————————————-
2021-09-07Geriausia meilės istorija prasideda nuo to, kai įsimyli netikėčiausią žmogų pačiu netikėčiausiu metu. Pažinti jį buvo likimas.Gražiausia dalis yra tai, kad neieškodama jį atradau. Žiūrėjau į jį kaip į draugą, kol supratau, kad jį myliu. Meilė nėra kažkas, ką tu gali kontroliuoti, o kartais taip nutinka, kad negali paaiškinti, kodėl iš visų pasaulio žmonių tavo širdis praleidžia ritmą tik dėl šio konkretaus žmogaus.
Atsikėlus anksti ryte radau praleistą žinutę savo Instagram paskyroje:
-Labas gražuolė!
Nieko neatrašiau. Eilinis vaikinas, vertinantis grožį iš nuotraukų - norintis susipažinti. Nejaugi neliko nieko tikro? Liko tik svajonės, kurias matai filmuose. Nori to, kas atrodo neįmanoma.
Diena buvo eilinė: namų tvarka, studijos bei laiko skyrimas sau. Nieko ypatingo. Tačiau, tą vakarą susitikau su draugais, nes seniai juos mačiau. Buvome tryse: Aš, Julia ir jos vaikinas Oliveris. Pažįstu juos nuo pat šeštos klasės. Su Oliveriu mokiausi vienoje klasėje, tad jį pažinojau labai gerai. Kaip klasiokai, sutardavome neblogai. Neužilgo ir Julia atsirado mano gyvenime . Ji buvo aukšta, tamsiais plaukais, protinga , žavi mergina. Išpradžių mes labai viena kitos nemėgom.Ji buvo metais už mane vyresnė, tai reiškia, kad buvome tik praeivės , o paskui Oliveriui su ją susipažinus- tapome neišskyriamos. Taip jų draugystė tęsiasi jau 7 metus.
-Sveiki mano mielieji draugai! . Tariau jiems, įlipus į Oliverio mašiną.
-Sveika mažoji. Pasisveikino jie.
-Kaip laikotės? Kaip matau dar nesuvalgėt vienas kito, tad spėju viskas gerai.
-DAR.. Nusijuokdamas tarė Oliveris , pažiūrėdamas į savo merginą tokiu žvilgsniu , lyg norėtų nustoti gyventi.
-Kažkas nepatinka tau?..
Juliai nespėjus užbaigti sakinio, ją pertraukiau:
- Jis manau jau pupa pasirinkimo plataus neturi, užstrigo vargšelis. Nusijuokėm abi ir jis ją apkabino.
Būdama su jais, prisimenu, kaip gerą turėti tvirtus, šiltus santykius. Kai žiūri į savo antrą pusę, kaip į dovaną, kurios visada norėjai. Jie buvo gyvas pavyzdys ,kad meilė nuo mokyklos laiku egzistuoja. Dėja, mano istorija nepasitvirtino, ji buvo kitokia. Apie tai pakalbėsiu šiek tiek vėliau.
-Pasakok,Estilija,kas naujo pas tave? Kaip laikaisi po vasaros, vis dar manai, kad gali išsaugoti viską?
-Neklausk geriau. Buve ir geriau,nemeluosiu jum. Manau laikas pradėti man mylėt save ,o tada kažką kitą. Nusišypsodama tariau.
-Tau nereikia jo, pamiršk tu jį. Pasidžiauk vienatvę, pajusk laisvę, pasileisk plaukus ir judėk į priekį. Pamokslavo jie.
-Man reikia vyno butelio, jūsų kas be ko ir mano gyvenimas nueis kitomis spalvomis. Tariau jiem pavaizduodama ,kad geriu ir apkabinau abu.
Tą vakarą buvo daug juoko, daug gerų emocijų ir laimės. Pasijaučiau vėl savimi. Grįžusi namo, kritau į lovą ir pasileidau serijalą. Rytoj turiu būti 8 paskaitose,todėl nusistačiau su "dideliu norų" žadintuvą. Prieš einant miegot, kaip visada , perėjau per savo soc. tinklus. Nuėjus į instagram, pamačiau tą žinutę : Labas gražuolė! . Apgailėtina, tariau pavarčiusi akis. Norėjau paspausti "block" tačiau persigalvojau. Peržiūrėjau jo profilį ,pamačiau ,kad turim daug bendrų draugų ir likau sudominta. Iš kur jis mane rado? Žinant mane, niekada neatrašinėju vaikinam savo soc tinkluose, nebent juoko forma. Tačiau šį kartą pajutau norą jam atrašyti,jug blogiau nebus, tiesa?
-Nu labas. Atrašiau jam, padėjau telefoną ir nuėjau miegot.
YOU ARE READING
Before You
RomanceIt was us against the world- žodžiai, kurie yra įstrigę mano galvoje. Žinodama, kas nutiks: sudaužyta širdis, begalinės ašaros, meilė, viltis, nusivylimas, išdavystė- ar visą tai kartočiau? Atsakymas yra taip- žinodama kuom baigsis. Atėjus vakarui...