Na první adventní neděli

214 8 0
                                    

Máme první adventní neděli, a přijde mi tedy vhodné, napsat pár slov k připravenému adventnímu kalendáři. 

S vydáváním začneme hezky v úterý, prvního prosince, a pojedeme denně až do Vánoc. A protože v Británii se dárky rozbalují až ráno po našem Štědrém dnu, i na vás všechny bude pětadvacátého čekat malý dáreček. 

Doufám, že i vy si Severuse a jeho vzpomínky, nebo příhody, nebo jak to vlastně nazvat... užijete. 

Severusův život nebyl příliš veselý pro něj, některé momenty ale nutí k zasmání. Setkáme se tu nejen se Severusem, ale i se spoustou dalších lidí, s nimiž se Severusova životní pouť po různě dlouhou dobu protínala. Poznáme ho jako Smrtijeda věrného i zrádného, profesora přísného, škodolibého i zoufalého. 

V dobrém životním příběhu Severuse nesmí chybět Brumbál, ve kterém je dobroty jako v mozkomorovi soucitu; přísná Minerva, která i své kolegy a nadřízeného umí vykázat do patřičných mezí; Pobertové, kteří Severusovi ztrpčovali život fyzicky i ve vzpomínkách; studenti, kteří mu udělí skoro tolik lekcí, kolik udělil on jim; Pán zla a jeho věrní služebníci, kterým byl Severus svým způsobem také trnem v oku a samozřejmě jedna zelenooká pohroma jako třešnička na dortu. 

V úterý začneme a je nad slunce jasnější, že se nám na konci nebude chtít přestat. 

V hlavní roli: Mistr lektvarůKde žijí příběhy. Začni objevovat