Severus seděl v křesle a pokoušel se číst nejnovější číslo lektvaristického věstníku, ale nemohl se soustředit. Už nějakou chvíli na sobě cítil upřený pohled, nehodlal to ale dotyčné osobě nijak usnadňovat.
,Pokud něco chce, ať své myšlenky laskavě verbalizuje,' pomyslel si. Ještě chvíli se pokoušel ignorovat ono zírání a nenápadné vzdychání, pak si taky povzdechl a promnul si oči.
Právě, když se chtěl znovu začíst, konečně uslyšel tiché kroky. Do klína se mu vysápal zdroj nejedné jeho migrény.
„Severusi, miluješ mě?" slyšel jemné zavrnění, zatímco se mu ve vlasech začaly proplétat obratné prsty.
„Hm," zabručel v odpověď.
„To není žádná odpověď," ozvalo se uraženě. Ke krku se mu přisály horké rty.
„To víš, že tě miluju," povzdechl si lektvarista napůl otráveně, napůl pobaveně, a zaklonil hlavu, aby usnadnil přístup k jednomu zvláště citlivému místečku pod spodní čelistí. Rukama objal pevné tělo na svém klíně a přitiskl si ho blíž.
„Co všechno bys pro mě udělal?" ozvalo se znovu svůdným hlasem, zatímco mu jemná dlaň začala přejíždět po hrudníku.
„Udělal bych pro tebe všechno," odpověděl Severus netrpělivě. Vůbec netušil, kam ty otázky míří, ale přesně věděl, kam chce tuto situaci směřovat on. Sjel dlaněmi po páteři až tam, kde končí záda a začíná mnohem zajímavější tělesná část. Cítil, jak se knoflíčky jeho hábitu pomalu rozepínají a hábit se rozhaluje, aby uvolnil cestu hbitým prstům a ještě hbitějším rtům. Začínal pociťovat vlny smyslného tepla, když v tom se ozvalo zapředení:
„Tak posuň ten zítřejší test z lektvarů..."
Mistr lektvarů byl rázem zpátky při smyslech.
„POTTERE!" zařval. „Chop se učebnice a mazej se učit, místo toho mrouskání." Harry polekaně uskočil, překvapen prudkostí té odpovědi.
„Tak mi aspoň řekni, jak ten test bude vypadat," zaprosil a upřel na Severuse vyčítavý pohled svých zelených očí. ,Jako když nakopnete štěně,' pomyslel si Severus, nenechal se ale obměkčit, zapnul si hábit a vyrazit směrem ke své laboratoři.
„Jak bys asi myslel?" dodal na půl cesty pryč. „Dostaneš pergamen a na něm budou napsané otázky." A byl ten tam. Harrymu tak nezbylo nic jiného než se opravdu jít učit.
A to bychom to s Bellou nebyly my, kdybyste od nás nedostali nějaký ten bonus. Stejně jako se v Británii rozbalují dárky až 25. prosince ráno, i my dvě jsme pro vás připravily tři dárečky v podobě bonusových Snarry kapitol. Tolik k tomu, že Apolena Dostrašilová Snarry psát nebude...
První bonus je naším společným nápadem.
ČTEŠ
V hlavní roli: Mistr lektvarů
FanfictionVážení přátelé, blíží se nám Vánoce a co by to bylo za Vánoce bez Adventního kalendáře? Jeden jsme pro vás spolu s Bellou L'Étranger připravily. Severuse Snapea není potřeba sáhodlouze představovat. Všichni ho známe. I když tohle si vlastně myslel...