GİRİŞ

19 9 12
                                    

Okulun en çirkin erkeği Olric. Ve ona umutsuzca aşık olan okulun   en güzel kızı Vanessa.

✨✨✨

Vanessa, parmaklarını stresle çıtlatıyordu. Kararını vermişti bugün hislerini Olric'e dürüstçe söyleyecekti Olric 'in okulun en çirkin erkeği olması umurunda değildi, zaten o Olric' in dış görünüşüne değil içindeki iyiliğine aşık olmuştu. Hızlı adımlarla Olric'in herzaman oturduğu banka doğru ilerlemeye başladı. Kulağında ki kulaklık ve herzaman taktığı o yuvarlak gözlükle oturuyordu Olric . Onu gören Vanessa, derin bir iç çekti. Deli cesaretiyle, Olric'in yanına oturdu ve kulağındaki kulaklıklardan tekini çıkartıp kendi kulağına taktı. Olric yanına oturan kızı, yeni farketmiş gibi davranıp tek kaşını kaldırarak ona baktı, 'Ne var Vanessa' diyerek bıkkınca söylendi. Adını, onun ağzından duymak bile Vanessa 'nın kalbini  göğüs kafesini yırtacak bir şekilde çarptırya yetiyordu.  Vanessa hem kalbine hakim olmaya çalışıp, hem zihnindeki düşüncelerle cebelleşmeyi bir kenara bırakarak. Kelimeleri toparlamaya çalıştı. Seni seviyorum,  sadece iki kelime. Vanessa, sadece iki kelime diyerek kendini sakinleştirdi ve kelimeleri ağzından hızlıca çıkarttı. ' Seni seviyorum Olric. "

Olric, Vanessa'nın gerçek hislerinden habersiz bir çekilde  bunun bir oyun olduğunu düşünüdü. Ve sinirle nefesini verdi.

Vanessa alacağı acı verici cevaptan habersiz, büyük bal rengi gözlerini dikmiş, Olric'ten cevap beklerken, duyduğu alaycı bir kahkahayla kaşlarını çattı. " Hadi amaaa! Bu yalana inanacağımı mı sandın Vanessa? Bana aşık olduğuna beni inandıracak ve yüzüstü bırakacaksın. Anlaşılması daha zor bir yalan bul bence." diyerek çantasını alıp oradan uzaklaştı. Arkasında bal hareleri gözyaşlarıyla dolmuş bir kız bıraktığından bihaber bir şekilde...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇİRKİN OLRİC'E AŞIK VANESSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin