EVE DÖNÜŞ❄️

62 2 0
                                    

ARYA'DAN❄️

Oh be özlemişim evimi.Her nekadar paris güzel olsada türkiyenin yerini tutmaz.

3 aylık tatilden sonra yatağıma kendimi attım.

'Arya sen anca yat zaten.Kalk daha alışverişe gidicez'dedi nisa.

'Ne alışverişmi .Yuppi kalkın çabuk gidelim 'diye bağırdı ece.Her zamanki Ece işte.Onlar benim hayatım.Bir daha onlarsız yaşayamıyacağımı anladım.
Onlarsız çok yalnız olurdum.

Ailem yurt sışında yaşıyor türk.Her ne kadar onları sevsemde türkiyede yaşamayı seçtim zaten okul tatillerinde gidiyorum kızlarla.

Üniversite 3.sınıfız.Ama gören lise sanar .Sınıfın en sevilenleri tabikide biziz ama asla süslü değilizdir.Tabi Ecoşu saymazsak😂

Ama her sınıfta olduğu gibi kendini bir şey sanan kızlardan var bizim sınıfta.Ama bize bulaşamıyorlar. Bize bulaşanı döveriz.

'Arya mal mal yere bakmaya devam mı edicen gelicenmi'dedi nisa.

"Giyinip geliyorum " dedim.Akşam bara gidicez.Parti gibi hoş geldin partisi.Oyüzden alışverişe ışınlanıyoruz.

"Hadi ece bir giyinemedin ya ayaklarım koptu"dedim.

'Geldim'dedi ece.

"Oha,yuh ,çüş"dedik nisayla aynı anda.

"Çok güzel koş kasaya çabuk yoksa ben alcam"dedim.

'tamam tamam hadi sende bunu giy'dedi ece bana elbise uzattı.

"Tamam"dedim ve giyindim.

"Ya çok yakıştı ya kızım"dedi nisa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ya çok yakıştı ya kızım"dedi nisa.Ve nisa ya da elbise seçtikten sonra eve gittik.

🔥ATEŞ'TEN🔥

Bugün yine yorucu bir iş günü oldu.

'Ateş hadi çıkalım bunaldım ya.Bara gidelim'dedi burak.

'Aynen bakarız burak kendine sevgili yapar.'dedi mert.

Burak alayla güldü.'Ben ve sevgili çok komik ben bir kadına bağlı kalamıyorum.Sıkılıyorum.En uzun ilişkim 1 hafta olmuş insanım.'

Hepimiz güldük.

'Sen niye gülüyon sen ondan da betersin.9 saatmiydi 8 mi en uzun ilişkin.

"Valla senin gibi aldatıldım diye depresyona girmekten iyidir'dedim.

Suratı düştü.

"Ay hemende üzülürmüş.Hadi kalk lan.Kendine gel.Bugün eğlenicez"dedim.

---Saat 24:00--

ECE'DEN🐤

Bara gelmiştik.Arabamı park etmem gerekkiyordu.
"Siz gidin ben arabayı park edip gelicem"

MAFYANIN KÜÇÜK KAR TANESİ❄️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin