DEDE❄️

26 0 0
                                    

ARYA'DAN❄️

"Napıcam kızlar ben babam beni öldürür."dedim.

'Saçmalama kızım baban seni çok seviyor ama abini bilmem.O biraz sert olabilir.Ama bence söyleme öğrenemezler zaten.'dedi ece.

"Tamam böyle birşey olmadı böyle bir şey yaşamadık"dedim.

3 AY SONRA

Kapı çalıyor du.Kapıya yönelip kapıyı açtım ve babam ile abim karşımdaydı.

"Baba ,abi"dedim.

'Güzelim'dedi abim.
'Kızım'dedi babam.

Acaba yine noldu.Kesin yine kızım artık işin başına geçmen lazım abin evleniyor diycek.Hayır neden yani neden ben.Ben kim mafya olmak kim.Koltuğa geçtiler bende karşılarına oturdum.

'Zaten neden geldiğimizi biliyorsun.Kızım bak abin evleniyor.Sen çoçukluğundan beri savaş mayı biliyorsun hatta ben ve abin'den daha güzel silah kullanıyorsun.Lütfen baban için benim için.'dedi babam.

Onlar benim her şeyimdi hayatımdı.Annem bizi terketti o gün ölmüştüm.Hayatım mahvolmuştu.Daha çoçuktum abim bana sarıldı bütün gün.Ama büyüdükçe ondan nefret etmeye başladım babam ve annem birbirlerine çok aşıklardı ama annemin babası yani dedem asla evlenmelerini istemiyirdu.Çünkü onlar bir birlerine düşman mafyalardı.Yer altı diye bir yer vardı bütün büyükler kararları orda verirdi.Ve bütün mafya lar orda cezalandırılır yada ödüllendirilirdi.Bizim ailemiz yani KARACA Ailesi ve dayım teyzemlerin ve annemin babası olan ZORLU(HER YERDE ZORLU SOYADI NAPİYİM YARATICI DEĞİLİM😂)Ailesi dedem teyzem ve dayılarım beni bir kere bile görmedi.

'Abicim babam haklı biliyorsun hadi naz etme güzelim yer altıda seni daha uygun gördü biliyorsun'dedi abim.

'Arya abin haklı benim babamda beni aradı arya yla konuş ikna et dedi yakında biliyorsun görüşme olucak'dedi nisa.

"Tamam"dedim.Her kez çok mutlu oldu sanki evleniyom bu nasıl mutluluk ya.

2 Gün sonra


Yer altı ismi ne ya görende kanalizasyon sancak bildiğin saray bu.Ne diyom ya ben.Yer altıya sarayına gelmiştim ve kapını önündeydim.Kapıyı açtım her kez bana bakıyordu ben gayet rahattım her zamanki ben şaka lan içimde fırtınalar kopuyo ama g9ren babasının evinde sancak.Binevi öyle ama burda büyüdüm ailem sayılırlar.

'Kızım hoş geldin kendini özlettin'dedi sandalyeden kalkamadan bende ayaktayıdm karşımda 6 masa 6 sandalye ve 6 yaşlı insan

"Hoş buldum Ahmet abi"dedim gayet cool bir şekilde.

'Kabul etmişsin çok şaşırdım ama mutluyum burda olmandan senin gibisi yok'dedi ahmet amca ama biz ona bi diyoruz.

"Buraları boş bırakmıyım "dedim gülerek oda gülerek karşılık verdi.

Tam konuşucaktıki kapı açıldı biri tam yanımda ortada durdu ve ben ona baktığımda aynı anda oda bana baktı şuan şaşırmış bir şekilde bakışıyoruz.(nasıl romantik jdhdhd)
Neden şaşırmış bir şekilde diyceksininiz ki bu o gece ki adam.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYANIN KÜÇÜK KAR TANESİ❄️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin