[2]

2K 133 89
                                    

"sana anlatacağım çok şey var"

"..... Ne biçim bir rüyadayım?!"

"konuşmana gerek yok! Aynı kişiyiz sonuçta.zihnin bana akıyor..."

"sanki inanırım da-"

"şu lanet olası bir sikim bilmeyen çeneni kapat lütfen!"

".....Peki anlat! " evet şuan aşırı sinirlenmişti.Ama kendisiydi karşısında olan adam sonuçta.

"ilk önce her şeyi çat diye söyleyemem! Çünkü ben senim dinlemek istemeyeceğini biliyorum...
O yüzden ağırdan alacağım.

Şuan karşımda duran yani sen.Kendi ruhu'nun 4.bedenisin."

"Ne...?....
...
....
.......
O zaman reankarne mi oldum anasını satayım?!"

"Ona benzer ama değilde.aslında hiç ölmedik.Şuan sen ruhsal olarak 116 yaşındasın... Ah tabi aradan geçen zamanlarıda sayarsak...200 oluyor."

"N-?"

"Biliyorum! İnanasın gelmiyor! Öncelikle ben 2.bedenim" Elini göğsüne koymuştu."Ve one for all kullanıcıları arasında da ikinci Kullanıcıydım. AMA 2.BEDEN ÖLDÜĞÜ İÇİN 9.KULLANICI GİBİ
ONE FOR ALL KULLANAMAZSIN!  AKLINDAN BİLE GEÇİRME! Gerçi geçirdin!"

"hayır! aslında geçici bir süre ku-"

"salak çocuk! Orayı karıştırma şimdi!
Biliyoruz herhalde!"

Galiba şu öfke problemi bakugou'ya atalarından geliyordu amk?!

"üzerimizde olan bir lanet? Evet lanet diyebilirim artık buna! İlk beden ölmeden önce karşısında savaştığı rakip yani kardeşi...

Kardeşi'nin özgünlüğü "lanetti."

O zamana göre baya nadir ve güçlü bir özgünlüktü.1.beden ise o konuda biraz talihsizdi.Onun özgünlüğü ise "küldü."

Birini öldürmek için yeterli bir özgünlük gerçi.Ama kardeşi..

O ne tür bir lanet okusa kesinlikle oluyordu.Mutlaktı!

Ortam ciddileşmişti...

Kardeşimizle olan kavgamızda kazanan taraf çoktan belli olmasına rağmen pes etmemişti.Ama sonuç acı olmuştu...

O gün ölmeden hemen önce...

1.beden lanet okudu! (beddua işte)

Her şeye lanet etti! Kardeşi tarafından ölmesine,güçsüz olmasına ve kötü geçirmiş olduğu 45 yıllık hayatına...
Sonuç olarak bu bedduadan etkilenen kardeşimiz aynı laneti tekrar etti.Ve
Sonada şunları ekledi.

"her ettiğin lanet için ömrün uzasın ve öldüğün yaşın kadar bir süre yeniden bedenine kavuşmak için bekle!"

Sonuç olarak lanet hala devam ediyor.
Sonlacağı zaman olur mu bilmiyorum!"

Biraz duraksamıştı.ikinci.. Bakugou ise şaşırmış bir şekilde dinliyordu.Ama ikinci sanırım zorlandığı yerlere geliyordu...

"benim için buraları anlatmak zor...
Sağ elini kafasına koymuştu. 2.bedenin hayatını...öncelikle özgünlüğüm "duyu arttırmaydı."
Yani görme, koklama,fiziksel güç, hissetme gibi şeylerin oranını kendi bedenimde arttırıp azaltabiliyordum.Ama.......
Lanetin bedenlerimize getirdiği sıkıntılarda vardı.
Bedenlerimiz... Ergenliğe girdikten  bir kaç yıl sonra laneti öğrendi.. Ve sonuç olarak ağır depresyon,bir yerleri yıkıp dökmek gibi şeyleri peşinde getirdi.

Özellikle 2.beden(şuan olayı anlatan)
486 insanı canından aldım... Sesi titremişti.Evet o sırada lanet okudum! Tekrar edecek olan döngümüzde hepimiz talihsizliği peşimizde getirecektik!
6 yıl boş bir şekilde dolaştım.Beni kurtaran 3.kullanıcı olmuştu... Umutsuz bana yeni bir başlangıç çizgisi sunmuştu.

Maalesef all for one ile savaşımda öldüm... "

Biraz soluklandı ve devam etti.

" üçüncü bedeni çok bilmiyorum... Sen zamanla 3.bedeni ve bizim hayatlarımızıda hatırlayacaksın.
Sonuç olarak aynı kişiyiz sadece 3.beden hakkında bildiklerim onun bir kadın olduğu,özgünlüğü'nün "ısı yükseltme" olduğu... Neye lanet ettiğini bilmiyorum... Ama zamanı gelince onu da öğreneceğine eminim."

Nefeslenmişti bakugou "cidden! Bu yüzden rüyalardan nefret ediyorum!"

"rüya olup olmadığını yakında görürsün! Benim sana son söyleyeceklerimi iyi dinle!"

"bu siktiğimin lanetini yenmek için bir yol düşündüm.. Eğer sen ölene kadar lanet etmezsen belki son bulabilir bu şey ama... Hayat buna pek izin verebilecek mi? Pek emin değilim...ama denemeden bilemeyiz..

Sakın unutma!

Hiç bir şeye lanet etme!"

Hikayenin ilk iki bölümü Ship yapamadığım için üzgünüm,giriş bölümleri buralardı zaten.umarım
Beğenirsiniz ;)

[damnation] dekubakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin